کتابخانه سلسله , استاندار لرستان " />

استاندار لرستان:

تکمیل 2 طرح فرهنگی سلسله تا سال آینده ضروری است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: تامین اعتبار و تکمیل 2 طرح فرهنگی کتابخانه، سالن همایش و نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی تا سال آینده ضروری است.
به گزارش ایرنا، سیدموسی خادمی روز یکشنبه در بازدید از این طرح ها افزود: سلسله نسبت به سایر شهرستان های استان در بحث فضای مطالعه ای از وضعیت مناسبی برخوردار نیست به همین دلیل کتابخانه شماره 2 آن باید هرچه زودتر بهره برداری شود.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه اجرای این طرح از سال ها قبل آغاز شده باید با تخصیص اعتبار در سال آینده، پرونده اجرایی ان بسته و مورد استفاده اهالی فرهنگ قرار گیرد.
استاندار لرستان همچنین در خصوص نگارخانه و سالن اجتماعات 250 نفری فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: سالن مناسبی برای برگزاری اجتماعات در سلسله وجود ندارد و این طرح نیز باید سال آینده تامین اعتبار شود.
خادمی اضافه کرد: این 2 طرح از نیازهای ضروری شهرستان هستند که باید در جلسات کمیته برنامه ریزی برای تکمیل و بهره برداری آنها نگاه ویژه ای داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی سالن اجتماعات سلسله سال 81 آغاز شده که امسال از مجموع سه میلیارد و 500 میلیون ریال اختصاصی این طرح کمتر از 2 میلیارد ریال تخصیص یافته و برای تکمیل آن به همراه نگارخانه، 20 میلیارد ریال نیاز است.
کار احداث کتابخانه شماره 2 نیز از سال 85 آغاز و تاکنون 6 میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده و بهره برداری از آن باتخصیص 11 میلیارد ریال انجام خواهد شد.
همچنین مراسم گرامیداشت 9 دی در محل مصلای سلسله با حضور استاندار لرستان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار شد.
7265/7269/7273

نظر خود را ثبت کنید