طرح های عمرانی , شهرداری , اراک " />

روند طرح های نیمه تمام عمرانی شهر اراک مطلوب است

اراک - ایرنا - سرپرست شهرداری اراک گفت: روند طرح های عمرانی نیمه تمام این کلانشهر مطلوب است و همه تلاش ها برای شتاب بخشی به تکمیل این طرح ها به کار گرفته شده است.
«ابوالفضل شالی بیگ» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار تقاطع غیرهمسطح میدان ورزش، میدان شریعتی، پل شهید کاوه نبیری و پل شهید سیدی طرح های مهم نیمه تمام این کلانشهر است.
وی بیان کرد: پیشرفت فیزیکی میدان ورزش به 91 درصد رسیده است و اگر شرایط جوی اجازه کار دهد، آسفالت این میدان به زودی ریخته می شود.
سرپرست شهرداری اراک ادامه داد: تلاش بر این است که عملیات اجرایی میدان ورزش تا پایان سال خاتمه یابد و این مسیر زیر بار ترافیک برود.
شالی بیگ تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی میدان شریعتی نیز به 79 درصد رسیده که پیش بینی می شود این طرح نیز در صورت مساعد بودن شرایط جوی با بتن ریزی 2 قسمت باقی مانده عرشه و سایر اقدامات دیگر تا پایان سال جاری بهره برداری شود در اختیار مردم قرار گیرد.
وی عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی پل شهید کاوه نبیری نیز 80 درصد است و پیش بینی شده محور دسترسی خروجی آن تا پایان سال جاری به اتمام رسد.
سرپرست شهرداری اراک اضافه کرد: پل شهید سیدی نیز از دیگر طرح های مهم این شهر است که در بخش هایی نیاز به اصلاحات داشت و این مهم در حال انجام است.
شالی بیگ گفت: بخشی از سازه این پل نیز در شرکت آذرآب اراک در حال ساخت است و این طرح نیز از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.
وی یادآور شد: اعتبار چهار طرح عمرانی مهم این کلانشهر بیش از 2 هزار میلیارد ریال است.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 620 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/6013/

نظر خود را ثبت کنید