استاندار: احتمال تداوم پس لرزه‌های کرمانشاه تا 8 ماه آینده

استاندار کرمانشاه به استمرار پس لرزه ها در استان ناشی از زلزله سال گذشته اشاره کرد و گفت: امکان دارد که این پس لرزه ها تا هفت، هشت ماه دیگر نیز ادامه داشته باشد، لذا مدیران خدمات رسان باید تلاش کنند که این پس لرزه ها در ارائه خدمات به مردم مانند شبکه های انتقال آب تاثیری نداشته باشد و آب بدون کدورت در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، هوشنگ بازوند در نشست با فرمانداران استان که تعدادی از مدیران اجرایی نیز حضور داشتند،  افزود: اگر احیاناً وچنانچه پس لرزه ای در استان اتفاق افتاد، مدیران ذیربط باید با برنامه ریزی و پیگیری با استفاده از مخازن موجود تا 24 ساعت به انتقال آب بدون کدورت اقدام کنند و پس از 24 ساعت نیز با قاطعیت به حل مشکل بپردازند تا در این زمینه مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

وی تصریح کرده، به لحاظ اینکه در اجرای پروژه ها قبل از اینکه مدیران پاسخگو باشند، فرمانداران باید پاسخگوی اجرای این پروژه ها و از نحوه و چگونگی اجرای آنها مطلع باشند، لذا هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران یک ضرورت مهم است و مدیران در اجرای این پروژه‌ها حتماً باید با فرمانداران هماهنگ باشند.

بازوند خاطرنشان کرده، زمانی که پروژه‌ای در یک شهرستان اجرایی می شود افکار عمومی این انتظار و توقع را از فرماندار دارد که پاسخگوی اجرای آن باشد لذا فرماندار باید در جریان اجرای هر پروژه ای قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به ضرورت پرداخت حقوق و مزایای کارگران در پایان سال تاکید کرد: مدیران باید تلاش کنند که حقوق و مزایای کارگران در پایان سال پرداخت شود تا برای پایان سال هیچ کارگری بدون حقوق و دستمزد باقی نماند، زیرا برای ما قابل قبول نیست که شاهد این باشیم که در پایان سال تعدادی از کارگران زحمت کش حقوق و عیدی خود را دریافت نکنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برای اینکه کارگری بدون حقوق و عیدی باقی نماند، مدیران باید حقوق و مزایای خود را به پس از دریافت حقوق کارگران منوط کنند تا اگر کارگری حقوق خود را نگرفت، مدیر هم حقوق و مزایای خود را نگیرد.

 بازوند در ادامه با تاکید بر تخصصی بهینه و درست منابع آبی اظهار کرد: تمام مردم استان باید به صورت عادلانه از این ثروت برخوردار باشند و به هیچ عنوان قبول نمی کنیم که این ثروت استان برای دیگر استان ها مصرف شود.


نظر خود را ثبت کنید