اطلاع رسانی تبلیغی

چند مسیر رویایی برای سفر با قطار

فرقی نمی کند که کجای دنیا زندگی می کنید! همه انسان ها عاشق سفر کردن هستند. این موضوع از دیرباز مورد توجه انسان بوده و هنوز هم هست. اصلا مهم نیست که با بلیط قطار ساری می خواهید تا در دالان های تاریک و پر رمز و راز ماجراجویی خود را شروع کنید یا بلیط هواپیما کیش در دست دارید و می خواهید سریعا به مقصد برسید تا تعطیلاتی رویایی داشته باشید. یا شاید هم عاشق هیچهایک و پیاده روی هستید. همه این روش ها برای سفر مزایا و معایبی دارند اما اگر امنیت سفر ملاک شما برای یک سفر بی دغدغه و خوب باشد، قطعا قطار مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

مسافرت با قطار می توانند از نظر امنیت سفر در رده بالایی قرار بگیرد و شما با آسودگی خاطر روی صندلی خود بدون نگرانی بنشینید و از مناظر طبیعی که از کنار شما می گذرند لذت ببرید. مسافرت با قطار قطعا بسیار کم خطر از هواپیما می باشد.

سالانه تعداد زیادی هواپیما در سرتاسر جهان با نقص فنی و یا خطای انسانی سقوط می کنند و یا دچار سانحه های وحشتناک می شوند. با یک نگاه به آمار تصادفات جاده ای هم می توان فهمید که حمل و نقل جاده ای هم بسیار خطرناک و استرس زا می باشد. اما تعداد اتفاقاتی که موجب ایجاد ترس در مسافران یک قطار می شود بسیار کم و با ریسک بسیار پایین می باشد. در این مقاله قصد داریم چندین مسیر ریلی را برای سفر در پاییز به شما معرفی کنیم.

قطار Napa Valley Wine Train

طعم بهترین شراب های دنیا و لذت دیدن مناظر خیرکننده در یک سفر با قطار در این مسیر ریلی با این قطار به شما ارائه خواهد شد. سرو غذا برای مسافران در ساعات معین شده توسط سرآشپزی مخصوص انجام می گیرید که از دستور پخت خاصی با میوه های وحشی پاییزی برای غذای شما استفاده می کند.

یکی تور کوتاه با این قطار می توانید شما را مجذوب امکانات خاص این قطار نمایید. در ضمن باید این را بگوییم که نوشیدنی های شما در پیکیج خاصی برای شما ارائه می باشد که می توانید به اختیار آنها را انتخاب نمایید.

قطار Grand Canyon Railway

یکی از ایستگاه های قدیمی که در سال 1901 شروع به کار همین ایستگاه قطار بود که با گذشت زمان قطارهای کلاسیک خود را با استانداردهای دنیا هماهنگ کرد. قطارهای این ایستگاه اولین مسافرت های خود را در قلب قدیمی ترین شهرهای آمریکا داشته اند.

معمولا سفرها از 60 مایلی ویلیامز آریزونا شروع می شود و سمت شمال ایالت های آمریکا می رود. شما با مسافرت با این قطار می توانید لذت استفاده از یک قطار کلاسیک در کنار مناظر با شکوه طبیعی آمریکایی داشته باشید.


قطارDurango & Silverton Narrow Gauge Railroad

برای دیدن طبیعت خاص بیابان های غربی آمریکا می می توانید از قطارهای این ایستگاه برای مسافرت های خود استفاده نمایید و لحظات شیرینی را از یک سفر به یادماندنی را برای خود ثبت نمایید. قطارهای این ایستگاه از رودخانه آنیماس می گذرند و در بین راه با معادن رها شده و جاده های بسیار قدیمی رو به رو خواهید شد.

چندین کوهستان در مسیر قطارها خواهد بود که یکی از این کوهستان ها کلرادو می باشد که دارای شکل بسیار جذابی می باشد. در سفرهایی که در ماه نوامبر انجام می گیرد برای مسافران خاص از این ایستگاه صورت می گیرد به مسافران منوهای خاصی برای نوشیدنی ها و غذاها ارائه می شود.

قطار Pullman Rail Journeys

اگر دوست داید لذت سفر با یک قطار کلاسیک را ببرید می توانید از این قطار برای مسافرت خود استفاده کنید. قطار کالج پولمن از شیکاگو شروع به حرکت می کند و شما را در نیواورلئان به مقصد می رساند. در طراحی کلاسیک این قطار در دکوراسیون های هنری و صنعتی استفاده شده است.

این قطار یکی از اولین قطارهای فرست کلاس های آمریکایی می باشد. این قطار به شما لحظاتی بسیار زیبا و سفری بیادماندنی را تداعی خواهد کرد.


قطار Adirondack Scenic Railroad

لذت یک سفر خاص را بین اوتیکا و دریاچه پلاسید را می توانید در قطارهای این ایستگاه تجربه کنید. در بین مسیر شما روستاها و ایالت های بسیار زیادی قرار دارد که هر کدام از آنها زیبایی خاص خود را دارند که تنها با یک با سفر کنید با این قطارها متوجه منظور ما خواهید شد.

در سفر با این قطار در بین راه با توقف هایی صورت می گیرد به مسافران اجازه داده می شود که از جاذبه های گردشگری تاریخی دیدن کنند که لذت خاص سفر با قطار را برای شما به ارمغان خواهد آورد. مسافران می توانند در از منوهای خاصی نوشیدنی که در اختیار آنها قرار اده می شود استفاده نمایند.


قطار Smoky Mountains Railroad

شما در پاییز می توانید زمان ریختن برگ های پاییزی را در این مسیر ریلی ببینید که مطمئنا لحظات فراموش نشدنی را برای شما تداعی خواهد کرد. قطار های این مسیر از یکی از زیباترین و منحصر به فردترین پارک های ملی آمریکا می گذرند.

اگر بخواهیم در مورد تاریخ این قطار بگوییم می توانیم به این نکته اشاره کنیم که بعد از کشف کوهستان اسموکی موزه ای تاسیس شد که بعدها تصمیم به تاسیس راه آهن برای این کوهستان و موزه گرفته شد.


نظر خود را ثبت کنید