ستاری در سفر به بوشهر مطرح کرد

تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در آستانه رسیدن به مرز ۴۰۰۰ شرکت

معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به استان بوشهر سفر کرده بود، گفت: هدف ما گسترش اقتصاد دانش‌بنیان و بالفعل کردن ظرفیت‌ها است.

به گزارش ایسنا سورنا ستاری اظهار کرد: هدف ما بسط و گسترش اقتصاد دانش‌بنیان و بالفعل کردن ظرفیت‌ها است؛ بوشهر جزو استان‌های مهمی است که با زیرساخت‌هایی چون نیروی انسانی خلاق و تحصیل کرده دانشگاهی، گردشگری، نفت و گاز پتروشیمی و شیلات از حیث اقتصاد دانش‌بنیان از اهمیت بالایی برخوردار است.

ستاری افزود: این روزها اتفاقاتی در دانشگاه‌ها، مراکز نوآوری و پارک‌های فناوری استان‌ها می‌افتد که جزو ارزنده‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور، نقش‌آفرینی برجسته کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و فناور در سپهر اقتصاد کشور را یکی از مهمترین این دستاوردها برشمرد و افزود: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در آستانه رسیدن به مرز ۴۰۰۰ شرکت است و سال گذشته درآمد این شرکت‌ها به ۶۰ هزار میلیارد تومان رسید؛ در سال جاری و سال آینده رشد قابل توجهی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، افتتاح مرکز نوآوری بوشهر، بازدید از واحدهای فناور، شرکت در نشست شورای اداری و دیدار با نماینده ولی فقیه استان از مهم‌ترین برنامه‌های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به استان بوشهر است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید