مقاله استاد ایرانی در بین پراستنادهای ۲۰۱۸

  • تاریخ انتشار : 1397/11/1 ساعت : 12:26 - 5 سال قبل
  • از گروه : علمی
  • زیرگروه : پژوهش
مقاله علمی عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز جزء مقالات پراستناد سال ۲۰۱۸ انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایسنا، مقاله علمی پژوهشی میرزا آقا بابازاده -عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تبریز با عنوان Synthesis of a variety of key medicinal heterocyclic compounds via chemical fixation of CO۲ onto o-alkynylaniline derivatives (سنتز ترکیبات متنوع هتروسیکل دارویی از طریق تثبیت شیمیایی CO2 بر روی مشتقات اورتو ـ آلکینیل آنیلین) در سال ۲۰۱۸ در مجله Journal of CO2 Utilization  با نمایه ISI  و ضریب تأثیر ۵,۵ در جلد ۲۳ و صفحات ۵۰-۴۲ به چاپ رسید.

طبق گزارش پایگاه استنادی Web of Science متعلق به مؤسسه تامسون رویترز، این مقاله  جزء مقالات پراستناد (Highly Cited Papers) سال ۲۰۱۸ در رشته شیمی انتخاب و معرفی شده است.  

مؤسسه تامسون رویترز هر سال مقالات منتشر شده در مجلات دنیا را در ۲۲ رشته موضوعی دسته‌بندی کرده و یک درصد مقالات هریک از رشته‌های موضوعی را بر حسب تعداد استنادها به‌عنوان مقالات پراستناد که بالاترین میزان اثرگذاری در آن حوزه خاص را داشته باشند، انتخاب و معرفی می‌کند.

بابازاده دانشیار پایه ۱۹ گروه شیمی آلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بوده که تاکنون موفق به چاپ ۷۵ مقاله ISI  و علمی ـ پژوهشی و ارائه ۱۶۵ مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی شده و در سال ۱۳۹۷ به عنوان استاد نمونه و در سال‌های ۱۳۸۵، ۱۳۸۶ و ۱۳۹۲ به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و در سال ۱۳۸۸ نیز پژوهشگر برتر استان آذربایجان‌شرقی معرفی شده است.

وی دارای چهار طرح پژوهشی خاتمه یافته بوده و تاکنون راهنمایی پایان‌نامه ۹۵ دانشجوی کارشناسی ارشد و هشت دانشجوی دکتری تخصصی شیمی آلی را بر عهده داشته است.

بابازاده ریاست دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستان‌آباد را در کارنامه خود دارد.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید