معاون اجرای جشنواره‌ی فیلم فجر:

فروش 90 درصد از بلیت‌های فیلم فجر / بلیت‌ها را فقط از سایت رسمی تهیه کنید

معاون اجرایی سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر گفت: تا کنون بیش از ۹۰ درصد از ظرفیت بلیت‌های جشنواره پیش فروش شده است و در حال بررسی هستیم تا بتوانیم ظرفیتی را به این مجموعه اضافه کنیم.

عزت‌الله علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه "تا کنون بیش از ۹۰ درصد از ظرفیت بلیت‌ها در مرحله پیش فروش بلیت از طریق سایت رسمی جشنواره به فروش رفته است" گفت: ما در حال بررسی هستیم که ببینیم آیا می‌توانیم ظرفیت موجود را اضافه کنیم و به محضی که به توافق برسیم نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

او درباره فروش تک بلیت‌ فیلم‌ها به صورت اینترتی هم توضیح داد: در جلسه امروز به فروش اینترنتی تک بلیتی فیلم‌ها هم خواهیم پرداخت اما اطلاع رسانی نهایی آن هشتم بهمن ماه انجام خواهد شد و تا آن روز باید صبر کنیم تا ببنیم وضعیت گیشه به چه شکل خواهد بود. گروه فنی هم در حال تلاش هستند تا این امکان را به وجود بیاورند زیرا انجام چنین کاری پیچیدگی‌ها و زیرساخت‌های خاص خودش را نیاز دارد بنابر این اکنون گروه فنی در حال بررسی هستند و اگر به نتیجه مثبتی برسند در همان هشتم بهمن ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون اجرایی سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر در پاسخ به اینکه چه اقداماتی برای جلوگیری از فروش غیر قانونی بلیت‌ها انجام خواهد شد، توضیح داد: خوشبختانه همچنان ظرفیتی روی سایت رسمی فروش بلیت جشنواره وجود دارد، توصیه ما این است که متقاضیان از طریق مجراهای رسمی اقدام به خرید بلیت‌ها کنند تا متضرر نشوند. همکاران ما با مسئولین سایت‌هایی که اقدام به فروش غیررسمی بلیت‌های جشنواره می‌کنند در حال مذاکره هستند تا جلوی این اتفاق گرفته شود، زیرا این کار بدون مجوز در حال انجام است.

علیزاده در پایان تاکید کرد: البته هنوز بلیتی به دست مخاطبین نرسیده است و تنها پیش فروش شده است و تا ۵ یا ۶ بهمن بلیت‌ها به دستشان خواهد رسید بنابر این، این خرید و فروشی که الان در سایت‌ها متفرقه در حال انجام است، درست نیست و سندیت ندارد.

بر اساس آخرین مشاهده خبرنگار ایسنا در سامانه فروش بلیت جشنواره فجر هنوز بلیت‌هایی در سینماهای زندگی۲، شکوفه، آستارا، ماندانا، راگا، کیان و تماشا در برخی سانس‌هاطرفیت خالی وجود دارد.

همچنین نکته دیگر در زمینه فروش بلیت‌ها این است که از روز گذشته و همان اولین ساعات باز شدن سایت برای پیش فروش و خرید بلیت‌ها، بازار خرید و فروش بلیت در سایت‌های مختلف آغاز شد و به طور مثال در سایت «دیوار» فروش یک سری از بلیت‌های جشنواره با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شود، البته برخی هم ذکر کرده‌اند که قیمت را به صورت توافقی مشخص خواهند کرد این در حالی است که تا کنون فقط بلیت‌ها پیش فروش شده‌اند و هنوز بلیتی به متقاضیان داده نشده است.

پیش فروش بلیت‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از دیروز صبح آغاز شده و  تا ساعت ۲۲ امشب دوشنبه اول بهمن ماه در سامانه بلیت فروشی به آدرس fajr.cinematicket.org  ادامه دارد.


نمونه‌ای از خرید و فروش بلیت در سایت‌هایی غیر از سایت رسمی جشنواره

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید