استرالیا راهی مرحله یک چهارم نهایی شد

  • تاریخ انتشار : 1397/11/1 ساعت : 20:37 - 5 سال قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور

استرالیا توانست در ضربات پنالتی ازبکستان را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا، استرالیا و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه خلفان بن زاید ابوظبی به میدان رفتند که این دیدار در وقت‌های معمول و اضافه برنده نداشت و در نهایت، کانگروها چهار بر دو در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در نیمه نخست این دیدار ازبکستان بازی بهتری را ارائه کرد و توانست موقعیت‌های گلزنی خطرناک‌تری را خلق کند اما این اتفاق برای زدن گل نخست کافی نبود.

در نیمه دوم و با تعویض‌های آرنولد، استرالیا به بازی برگشت و کاملا تیم برتر زمین بود و بارها یاران کوپر تا یک قدمی گلزنی پیش رفتند ولی هر بار تیزهوشی مدافعان ازبک و بی دقتی مهاجمان استرالیا مانع از گل شدن این فرصت‌ها شد.

در وقت‌های اضافه دو تیم بازی با احتیاطی را به نسبت وقت‌های معمول ارائه کردند و خستگی در ساق پای بازیکنان هر دو تیم مشهود بود. در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز بود و استرالیا با برتری چهار بر دو راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

عزیز بهیچ از استرالیا و عزیزبک توختاخوجیف و مارات بیکمایف از ابزکستان ضربات خود را از دست دادند.

در بازی‌های امروز(دوشنبه)، ژاپن توانست عربستان را حذف کند و در روز نخست نیز، تیم‌های ایران، چین و ویتنام با شکست دادن رقبای خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.


نظر خود را ثبت کنید