وزارت نفت مکلف به گازرسانی مدارس روستایی شد

طبق مصوبه کمیسیون تلفیق در بند د تبصره یک وزارت نفت مکلف شد از محل سهم شرکت ملی گاز نسبت به گازرسانی به روستاها و اتمام پروژه های گازرسانی به روستاها با اولویت سیستان و بلوچستان،‌هرمزگان،‌جنوب کرمان و خراسان جنوبی اقدام کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: اعضای این کمیسیون وزارت نفت را مکلف کردند از محل سهم شرکت ملی گاز هزار و 500 میلیارد تومان برای گازرسانی به مدارس روستایی اختصاص یابد.

به گزارش ایرنا، «محمد مهدی مفتح» در نشست خبری در تشریح مصوبات جلسه امروز - سه شنبه - کمیسیون تلفیق گفت: با توجه به ضرورت پایان یافتن هرچه سریع تر بررسی لایحه بودجه 98 در کمیسیون تلفیق و ایجاد امکان برای طرح آن در صحن مجلس مقرر شد مواردی مانند هدفمندی یارانه ها و حامل های انرژی با تامل بیشتری در کمیته ای که به همین منظور تشکیل شده است مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: براین اساس کمیسیون تلفیق پیش از به نتیجه رسیدن موارد درآمدی برای صرفه جویی در وقت وارد بخش هزینه ای شد تا این چند مورد در این کمیسیون جمع بندی شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس یادآور شد: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق در بند د تبصره یک وزارت نفت مکلف شد از محل سهم شرکت ملی گاز نسبت به گازرسانی به روستاها و اتمام پروژه های گازرسانی به روستاها با اولویت سیستان و بلوچستان،‌هرمزگان،‌جنوب کرمان و خراسان جنوبی اقدام کنند، همچنین هزار و میلیاردتومان برای گازرسانی به مدارس روستایی تخصیص پیدا کرد.


نظر خود را ثبت کنید