معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اعلام کرد

افتتاح ۱۱۶ پروژه عمرانی دانشگاهی در دهه فجر

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و یاد و خاطره شهیدان انقلاب گفت:دهه فجر امسال مجموعا ۱۱۶ پروژه عمرانی در دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری کشور به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدتقی نظرپور افزود: این پروژه‌ها با کاربری‌های آموزشی، پژوهشی، کمک آموزشی، ورزشی، خوابگاهی، فرهنگی، رفاهی و اداری و خدماتی به بهره برداری می‌رسد که در مجموع، زیربنایی بالغ بر ۲۹۵ هزار متر مربع را شامل می‌شود.

به گفته دکتر نظرپور، برای اتمام و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، مبلغ ۴,۲۹۶ میلیارد ریال از اعتبارات ملی، اختصاصی و کمک‌های خیرین هزینه شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، وی با قدردانی از تلاش دفاتر طرح‌های عمرانی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری، تلاش‌های ارزنده آنان در شرایط کنونی را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: ان‌شاءالله با حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور و با بهره‌گیری از منابع اختصاصی و حمایت‌های خیرین دانشگاه‌ها شاهد اتمام و بهره‌برداری سایر پروژه‌های نیمه تمام و در حال احداث باشیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید