اطلاع رسانی تبلیغی

بهترین پاور بانک برای آیفون 6S

امروزه پاور بانک یکی از تجهیزات ضروری برای تمام افرادی است که استفاده از تلفن همراه یا تبلت آنها منجر به خاموشی یا تخلیه شارژ سریع دستگاهشان می‌شود. البته این موضوع بسیار طبیعی است. زیرا ما برای انجام امور روزانه خود مانند خرید، پرداخت قبوض و حتی تاکسی گرفتن از اینترنت استفاده می‌کنیم.

شرکت‌های تولید کننده با هوشیاری پاور بانک را طراحی نمودند که به تدریج انواع مختلف آنها نیز وارد بازار شدند. با استفاده از یک پاور بانک مناسب دیگر لازم نیست نگران خاموشی تلفن همراه خود باشیم. انتخاب یک پاور بانک مناسب با نیاز شما از میان انواع پاور بانک از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این مقاله فروشگاه اینترنتی پاساک به معرفی انواع پاور بانک و پاور بانک مناسب برای آیفون پرداخته است. برای آشنایی بیشتر با پاور بانک می‌توانید به وبسایت فروشگاه اینترنتی پاساک مراجعه کرده و در صورت نیاز به راهنمایی با مشاوران فنی پاساک گروپ تماس حاصل فرمایید.

چرا به پاور بانک نیاز داریم ؟

امروزه استفاده از دستگاه‌هایی مانند تلفن همراه و تبلت بسیار بیشتر از گذشته است. زیرا انجام بسیاری از امور روزانه و حتی مشاغل ما از طریق اینترنت با استفاده از این دستگاه‌ها صورت می‌گیرد.

کارهایی مانند پرداخت قبوض، انجام امور اداری، ثبت نام اینترنتی، خرید و یا حتی گرفتن تاکسی از طریق اینترنت توسط همین دستگاه‌های همیشه همراه ما انجام می‌شوند. در نتیجه با استفاده بیشتر از این دستگاه‌ها، شارژ آنها خیلی زود تمام خواهد شد.

ممکن است در مسیر محل کار خود، یا در ماموریت و یا در سفری باشیم که دسترسی به برق برای ما مقدور نباشد. در چنین شرایطی آیا می‌توانیم با خاموشی تلفن همراه خود کنار بیاییم ؟ پاسخ اکثریت ما منفی است.

بنابراین شرکت‌های تولید کننده، اقدام به تولید انواع مختلف شارژر همراهی شدند که بتوانند در این شرایط دستگاه‌های ما را شارژ نمایند. از جمله این شارژرهای قابل حمل پاور بانک است.

پاور بانک چیست ؟

پاور بانک یک نوع شارژر قابل حمل است که به عنوان یک منبع برق اضطراری شناخته می‌شود. یعنی دستگاهی که می‌تواند در زمان عدم دسترسی به برق شهری، برق مورد نیاز دستگاه‌های شما را فراهم کند.

منابع برق اضطراری جدید مانند پاور بانک مجهز به یک باتری داخلی هستند که برق در خود ذخیره کرده و در زمان اتصال به دستگاهی مانند تلفن همراه آن را شارژ نموده و برق مورد نیاز آن را فراهم می‌نماید. اما این پاور بانک‌ها انواع گوناگونی هم دارند.

انواع پاور بانک

پاور بانک‌ها انواع گوناگونی دارند. اولین پاور بانک‌هایی که وارد بازار شدند تنها برای شارژ نمودن تلفن همراه طراحی شده بودند. آنها از طریق یک شارژر USB برق را در باتری داخلی خود ذخیره می‌کردند.

به مرور زمان با پیشرفت علم، پاور بانک‌های قدرتمند‌تری با ظرفیت‌های متنوع وارد بازار شدند که می‌توانستند برای شارژ نمودن تجهیزات دیگری مانند تبلت یا لپ‌تاپ نیز استفاده شوند.

اما هر چقدر هم که یک پاور بانک قدرتمند باشد نسبت به ظرفیتی که باتری آن دارد شارژش تخلیه شده و نیازمند شارژ شدن مجدد خواهد بود. پاور بانک خورشیدی به گونه‌ای طراحی شد که علاوه بر این که می‌توانست مانند پاور بانک‌های معمولی از طریق شارژر USB برق را در خود ذخیره کند مجهز به پنل خورشیدی هم بود.

پنل خورشیدی به کار رفته در پاور بانک خورشیدی قطعه‌ای الکترونیکی است که با جذب انرژی نور، این انرژی را به صورت الکتریسیته در باتری داخلی خود ذخیره می‌کند. هرچند سرعت ذخیره شارژ از طریق پنل خورشیدی نسبت به ذخیره شارژ از طریق شارژر USB کمتر است اما در زمان عدم دسترسی به برق شهری می‌توان به سادگی و از طریق نور خورشید به ذخیره شارژ در آنها پرداخت.

از این مزیت می‌توان در مکان‌های دور از برق شهری برای کارهای مختلفی استفاده نمود. به عنوان مثال برای برقراری امنیت در اماکن ویلایی خارج از شهر می‌توان برق مورد نیاز انواع دوربین مدار بسته شامل دوربین وای فای، دوربین مداربسته سیم کارت خور و غیره را تامین نمود.

اما نوع دیگری از پاور بانک نیز طراحی شدند که به پاور بانک مودم دار معروف‌اند. با توجه به نیاز همزمان به اینترنت و شارژر همراه، شرکت‌های تولید کننده تصمیم گرفتند که پاور بانک و مودم همراه را در یک دستگاه کوچک ارایه دهند.

مودم همراه یا مودم سیم کارت خور مودمی است که از طریق یک سیم کارت فعال شده و می‌تواند اینترنت را بین چندین دستگاه به اشتراک بگذارد. پاور بانک مودم دار هم به عنوان یک منبع برق اضطراری می‌تواند برق مورد نیاز دستگاه‌های دیگر و مودم سیم کارت خور داخلی را فراهم کند و هم به عنوان مودم همراه می‌تواند ارتباط اینترنتی را فراهم نماید.

این دستگاه برای دستگاه‌هایی مانند انواع دوربین مدار بسته شامل دوربین وای فای، دوربین مداربسته سیم کارت خور و یا تلفن همراه و تبلت یا لپ‌تاپ که نیاز همزمان به شارژر و اینترنت دارند بسیار مناسب هستند.

بهترین پاور بانک برای آیفون 6S


آیفون 6S دارای یک باتری با ظرفیت 1715 میلی آمپر ساعتی است. به عبارتی دیگر این باتری تنها به اندازه یک روز یا تا اواخر بعد از ظهر می‌تواند برق مورد نیاز دستگاه را تامین نماید. اگر به میزان برق بیشتری نیاز دارید تا نگران خاموش شدن آیفون خود نباشید، استفاده از یک پاور بانک به عنوان منبع برق اضطراری بهترین راه حل است. در بین پاور بانک‌هایی که در بازار موجود هستند، بهترین آنها را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

پاور بانک KMASHI

پاور بانک KMASHI دارای باتری با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است که می‌تواند آیفون 6S را تا 5 مرتبه شارژ نماید. این پاور بانک کوچک بوده و به آسانی در جیب یا کیف شما جای می‌گیرد، بنابراین می‌توانید همواره آن را همراه خود داشته باشید و در زمان لازم تلفن خود را شارژ نمایید.

این دستگاه دارای دو پورت USB است که می‌توانید به طور همزمان به شارژ دو دستگاه بپردازید. بنابراین در سفرهای گروهی و با خانواده می‌توانید پاور بانک خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

پاور بانک KMASHI دارای مدار کوتاه و حفاظت از ولتاژ است. بنابراین لازم نیست نگران گرم شدن دستگاه‌ها شوید. همچنین این دستگاه دارای چراغ نشانگر برای نمایش وضعیت شارژ است که می‌تواند اطلاعات شارژ را در اختیار شما قرار دهد.

پاور بانک RAVPower

پاور بانک RAVPower قادر است تا آیفون S6 را 6 مرتبه شارژ نماید زیرا این پاور بانک دارای باتری با ظرفیت 16750 میلی آمپر ساعت است. این دستگاه نیز دارای دو پورت USB است که می‌توان از آنها برای شارژ نمودن همزمان دو دستگاه استفاده نمود.

این پاور بانک نیز دارای چراغ LED برای نشان دادن وضعیت شارژ است و زمانی که فرآیند شارژ تمام شود شما را مطلع خواهد کرد. همچنین از مزایای اتصال کوتاه و حفاظت از ولتاژ بهره‌مند است و ایمنی لازم را برای شما فراهم می‌نماید.

پاور بانک Anker


پاور بانک Anker دارای یک باتری با ظرفیت 3350 میلی آمپر ساعت می‌باشد. به دلیل اندازه بسیار کوچکی که دارد به عنوان قابل حمل‌ترین پاور بانک شناخته می‌شود. اما با توجه به ظرفیت باتری تنها قادر است یک بار به شارژ آیفون 6S بپردازد که برای استفاده در شرایط اضطراری مناسب است.

این پاور بانک سبک آلومینیومی دارای یک کابل میکرو USB و یک کیسه مسافرتی مناسب است که از خراشیده شدن آن در برابر سایر اجسام مانند کلید جلوگیری می‌نماید.

پاور بانک EC Technology

پاور بانک EC Technology دارای یک باتری با ظرفیت 22400 میلی آمپر ساعت است که می‌تواند آیفون 6S را تقریبا 12 مرتبه شارژ نماید. بنابراین اگر شما برای آخر هفته به خارج از شهر می‌روید و مطمین نیستید که برق دسترسی خواهید داشت یا خیر، این پاور بانک می‌تواند بهترین گزینه باشد.

پاور بانک Anker Astro E1

پاور بانک Anker Astro E1 دارای باتری با ظرفیت 5200 میلی آمپر ساعت می‌باشد که می‌تواند آیفون 6S را تا دو بار شارژ نماید.

این پاور بانک سایز کوچکی دارد، بنابراین برای حمل در جیب یک گزینه مناسب است.


نظر خود را ثبت کنید