مجمع جهانی شیرخواران حسینی شهادت "زکریا" را محکوم کرد

مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی با انتشار بیانیه‌ای از همه آزادگان جهان خواسته با فریاد خود مانع از پایمال شدن خون زکریا کودک شهید بی‌گناه شوند.

به گزارش ایسنا، به تازگی رسانه‌های عرب زبان، خبر شهادت یک کودک ۷ ساله به نام "زکریا" را منتشر کردند. در پی انتشار این خبر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

و مَن قُتِلَ مَظلوماً فَقَد جَعَلنَا لِوَلِیّهِ سُلطَاناً

بار دیگر دست حرمله بن کاهل اسدی لعنت الله علیه از آستین وهابیّت بیرون آمد و با ذبح کودکی بی گناه در مدینه النبی صلی الله علیه وآله و سلم، پیام حقد و کینه یزیدیان عصر را، به حسینیان آزاده در جهان رساند.

پیامی که همچون تیر سه شعبه حرمله، نه تنها به دنبال دریدن گلوی حق خواهی کودکان است بلکه قلب مادرانی که در دامان خود سربازان ظهور را پرورش می‌دهند، نشانه گرفته. ای فرزندان بنی‌امیه! مسلمانان و آزادگان جهان پیام کودک کشی شما را دریافت کردند، ولی اصرار و ابرام شما بر سبوعیت و وحشی‌گری، چشم متعجبان را به اندازه‌ی طول تاریخ باز نگه داشته است.

از آنجایی که خون شهید شیرخوار کربلا، هنوز در جوش و خروش خونخواهی است، امروز زکریای شهید، با خون خود، برائت از سردمداران کودک کش وهابیت را در گوش جهانیان فریاد می‌کند.

مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام از تمامی نخبگان منابر شیعه، مسئولین رسانه‌های دیداری – شنیداری و خبری، تمامی آزادگان جهان و تمامی مادرانی که کودکان خود را برای سربازی منجی عالم بشریت، در دامان خود می‌پرورانند، درخواست می‌کند، با فریاد خود مانع از پایمال شدن خون این کودک بی گناه شوند.

باشد که با این خروش خونخواهی، زمینه ساز برچیدن بساط ظلم و کفر، و مرهمی بر قلب زخم خورده‌ی منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم اروحنا له الفداء باشیم.»

زکریا کودک ۷ ساله شیعه که به همراه مادرش برای زیارت مرقد مطهر رسول اکرم (ص) به مدینه می‌رفت. پس از اینکه راننده تاکسی وهابی سعودی متوجه می‌شود زکریا و مادرش شیعه هستند، با شیشه شکسته ماشین، کودک معصوم را مقابل چشمان مادرش به جرم شیعه بودن ذبح می‌کند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید