نماینده مجلس:‌ در هفته‌های آینده اصلاح ساختار اقتصادی ‌با حضور سران قوا در دستور کا‌ر قرار می‌گیرد‌

پورابراهیمی: آمریکائی‌ها در طول ماه‌های اخیر تمام تلاش خود را برای حذف نظام اسلامی در دستور کار قرار داده بودند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته‌های آینده اصلاح ساختار اقتصادی را با حضور سران قوا در دستور کار شورای عالی هماهنگی اقتصادی‌ کشور قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی امروز در اجتماع راهپیمایان بم با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز شرایط خطیری در دنیا و منطقه برای کشور ما وجود دارد اظهار داشت: آمریکائی‌ها در طول ماه‌های اخیر تمام تلاش خود را برای حذف نظام اسلامی در دستور کار قرار داده بودند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا با ادبیات گستاخانه با مردم ما که ریشه در تمدن تاریخ دارند اظهارنظر کرد گفت: ترامپ براساس مشاوره مشاوران خود گفت ایران امسال 40 سالگی انقلاب خود را نمی‌بیند اما با رهبری مقام معظم رهبری و حمایت مردم این آرزوی آمریکائی‌ها به سرابی تبدیل شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان داد که مردم ما در سخت‌ترین شرایط اقتصادی هم که باشند پای آرمان‌های امام و شهدا هستند افزود: مردم نشان دادند تنها راه رسیدن به عزت، تمسک به ساحت مقدس حضرت سیدالشهداء(ع) و اهل‌بیت(ع) است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا دچار اشتباه محاسباتی از طرف مشاورانش شده است و امروز وقت آن رسیده است که دست از دشمنی با مردم شکست‌ناپذیر ایران بردارد بیان کرد: امروز رسالت سنگینی بر دوش مسئولان و مدیران کشوری است و باید مسیر خدمت‌رسانی به این مردم قدرشناس را در هر حوزه‌ای افزایش داد.

پورابراهیمی با بیان اینکه امروز بار مسئولیت مسئولان کشور با تماشای حضور حماسی مردم در حمایت از نظام اسلامی بیشتر شده است گفت: مردم ایران امروز آثار اقتدار نظام اسلامی خود را در دنیا نشان داده و باعث خوشحالی جبهه مقاومت در دنیا شدند.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها آدرس غلط به مردم دادند که دشمنی آمریکا با ما بر سر مسائل هسته‌ای و موشکی است در حالی که آمریکا براندازی نظام اسلامی را نشانه گرفته است و با اصل اسلام دشمن است یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران براساس فرمایشات امام خمینی(ره) در تاسی از قیام عاشورا تشکیل شد و جریان استکبار با ما بر سر نهضت حسینی کنار نمی‌آید چرا که منافع خود را دنبال می‌کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ایام فاطمیه دیدیم که جای جای ایران مردم عزادار ام ابیها(س) بودند افزود: نگرانی آمریکا از پیروی مردم ایران از سیره اهل‌بیت(ع) است و می‌دانند که ملتی که زیر بیرق امام حسین(ع) سینه بزند زیر بیرق آمریکا نمی‌رود.

وی با اشاره به اینکه در برجام دیدیم که آمریکا چگونه عهدشکنی کرد گفت: برجام دو روی سکه داشت، یک روی سکه تعهدات ایران اسلامی و روی دیگر سکه آمریکا و اروپا برای حذف تحریم‌های ظالمانه بود و در حالی که جمهوری اسلامی ایران به تمام تعهدات خود عمل کرده بود، آمریکا پیمان‌شکنی کرد.

پورابراهیمی با بیان اینکه امروز آمریکا، اروپائی‌ها را هم تحت فشار قرار داد تا آنها هم به تعهدات خود عمل نکنند عنوان کرد: آمریکا می‌خواهد در دنیا سلطه‌گری کند و باید بداند مسیر حرکت مردم ایران در مقابل آمریکا و زورگویان عالم مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه هر جا که ایستادیم پیروز بودیم و هر جا عقب نشستیم دشمن هزینه‌های زیادی بر کشور تحمیل کرد افزود: امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و مسئولان ما باید بدانند با ادبیات وادادگی نمی‌شود جلوی دشمن ایستاد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این انقلاب را شهدا برای ما به امانت گذاشتند و باید با اقتدار در برابر دشمن حرف زد و عمل کرد عنوان کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی در کشور راهکار وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها بر کشور هزینه داشته است اما بیشتر هزینه در کشور مربوط به تصمیم‌گیری‌های اشتباه و سوءمدیریت بوده است گفت: رهبر انقلاب شورای هماهنگی اقتصادی کشور را تشکیل دادند و اصلاح ساختار اقتصادی مورد تاکید رهبری است.

پورابراهیمی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی نیازمند بازنگری هستیم و اصلاح ساختار اقتصادی کشور مهمترین مولفه‌ای است که باید در دستور کار قرار گیرد افزود: ظرفیت داخلی کشور در هر حوزه‌ای آنقدر زیاد است که ما را از هر گردنه‌ای که آمریکا برای ما ایجاد کند، عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها علیه ملت ایران کارساز نیست و خود آمریکائی‌ها هم به این نتیجه رسیده‌اند گفت: در هفته‌های آینده اصلاح ساختار اقتصادی را در دستور کار شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور با حضور سران قوای کشور قرار خواهیم داد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز مردم به سران آمریکا از جمله ترامپ اعلام کردند که آرزوی سرنگونی نظام اسلامی را به گور خواهید برد و مردم ما هوشیار و بیدار هستند و در تبعیت از رهبر خود آماده جان‌فشانی هستند.


نظر خود را ثبت کنید