از سوی دانشگاه تهران صورت می‌گیرد

جشنواره‌ای برای تقدیر از پایان‌نامه‌های برتر با موضوع انقلاب اسلامی

  • تاریخ انتشار : 1397/11/23 ساعت : 12:13 - 5 سال قبل
  • از گروه : علمی
  • زیرگروه : پژوهش
با همکاری معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، جشنواره علمی- فرهنگی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این جشنواره به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با عنوان " چهل سال با انقلاب اسلامی در پایان نامه های دانشجویی" به منظور تقدیر از پایان نامه های برتر در حوزه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

ریشه‌های انقلاب اسلامی، تحولات انقلاب اسلامی در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی نظامی و …، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بحران‌ها، چالش‌ها و فرصت‌های فراروی انقلاب اسلامی و بازتاب انقلاب اسلامی در سطوح منطقه‌ای و جهانی از محورهای اصلی این جشنواره است.

پایان‌نامه‌های ارسالی می بایست در فاصله سال‌های ۵۷ تا پایان دی ماه ۹۷ باشد، آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ بهمن است و علاقه مندان می‌توانند فرم و چکیده پایان‌نامه خود را در یکی از کانال‌های @islamic_revolution40 در پیام رسان‌های سروش، ایتا و تلگرام بارگذاری کنند و اصل اثر را به صندوق پستی جشنواره به شماره ۱۸۶_۱۳۱۴۵ یا به نشانی الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.

آثار دریافت شده بازگردانده نخواهند شد و شرکت در این فراخوان برای کلیه فارغ التحیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور آزاد است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۴۹۰۳۳۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید