وصیت‌نامه شهدا بهترین الگوی مدیریتی است

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سبک مدیریتی شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان بهترین الگو برای مدیران کشور است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از کتاب «جاودانه‌های تاریخ» با حضور رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، اصغر منتظر القائم نویسنده کتاب و جمعی از مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و همچنین اساتید دانشگاه در شهر اصفهان برگزار شد.
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم طی سخنانی گفت در چهلمین سالروز فجر انقلاب اسلامی، کتاب «جاودانه‌های تاریخ» را به تمام شهدای کشور از ابتدا تاکنون تقدیم می‌کنیم.
نریمانی با بیان این‌که ما می‌توانیم با بهره‌گیری از مفهوم ایثار و شهادت ساختمان تمدن کشور را بسازیم، گفت: سبک زندگی شهدا بهترین الگوی محور توسعه است. شهدا بهترین مدل توسعه و بهره‌وری را به ما نشان می‌دهند.
وی افزود: سبک مدیریتی شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان بهترین الگو برای مدیران کشور است زیرا عشق به مردم، اخلاص و ایمان در وصیت‌نامه شهدا و رهبری جنگ توسط آن‌ها، برترین الگوی مدیریتی است که تا امروز مغفول مانده است. استفاده از گذشته می‌تواند پلی برای آینده باشد و ما را به تعالی برساند.
در پایان این مراسم علاوه بر رونمایی از کتاب «جاودانه‌های تاریخ» از ۴۰ عنوان کتاب دیگر با محور «ایثار و شهادت» که سال ۱۳۹۷ به چاپ رسیده‌اند، رونمایی به عمل آمد.
 انتهای پیام 


نظر خود را ثبت کنید