مقاله استاد ایرانی در جمع پر استنادترین مقالات پایگاه استنادی ISI Web Of Knowledge

  • تاریخ انتشار : 1397/11/24 ساعت : 11:56 - 5 سال قبل
  • از گروه : علمی
  • زیرگروه : پژوهش
مقاله نمایه نوع یک عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمره مقالات داغ و پر استناد در پایگاه استنادی ISI web Of Knowledge قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، مقاله دکتر سید امیرمحمد مرتضویان، مدیر کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و استاد دانشکده تغذیه دانشگاه که با مشارکت دانشمندانی از کشورهای ایتالیا، استرالیا و برزیل نوشته شده و به چاپ رسید در زمره مقالات داغ و پر استناد پایگاه استنادیISI web Of Knowledge قرار گرفت.

این مقاله در مجله‌ای با عنوان Food Chemistry و با ضریب تأثیر ۴,۹ در سال ۲۰۱۸ به چاپ رسید که در آن به استراتژی‌های کاهش نمک پرداخته شده است.

دکتر مرتضویان برگزیده حقوقی شش دوره پی‌درپی جشنواره علوم پزشکی رازی به‌عنوان مدیر کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه نیز هست. وی استاد پایه ۲۱ دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی و انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور است که در سن ۳۸ سالگی به درجه استادی ارتقا یافته است.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، وی دانشمند پر استناد یک درصد جهان، برگزیده حقیقی و رتبه اول جشنواره علوم پزشکی رازی (سال ۱۳۹۱) و پژوهشگر برگزیده جشنواره ابوریحان و مخترع برتر این جشنواره نیز بوده است.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید