آرمانها , نظام , وفاداری مردم " />

رئیس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح:

وفاداری مردم به آرمانها، حافظ اصلی نظام جمهوری اسلامی است

  • تاریخ انتشار : 1397/11/25 ساعت : 22:17 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سایر
گناباد - ایرنا - رئیس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وفاداری مردم نسبت به آرمانها و دستاورد های نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از منویات ولایت فقیه در کنار ایثارگری خانواده معظم شهدا و ایثارگران عامل اصلی حفاظت از این نظام طی 40 سال گذشته محسوب می شود.
سردار سرتیپ دوم پاسدار ناصر سعیدی پنجشنبه شب در یادواره شهیدان ستاد معراج شهدای کشور در روستای ریاب گناباد افزود: دشمنان در این مدت با انواع ترفندها اعم از جنگ تحمیلی و تحریم ها برای صدمه به نظام از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند ولی به برکت وفاداری و حضور گسترده مردم در صحنه نتوانستند به اهداف خود دست یابند.
وی ادامه داد: تا زمانی که نظام از این سرمایه عظیم برخوردار باشد صدمه ای به دستاوردهای آن وارد نمی شود ولی هر زمان این مساله کم رنگ شد، آرمانهای انقلاب صدمه می بیند.
جانشین کمیته تفحص شهدای ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: اشرافی گری ما را از اهداف عالیه نظام دور می کند و باید همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در مسیر اهداف عالیه نظام حضور تاثیر گذار داشته باشیم.
سردار سعیدی گفت: در شرایطی که دشمنان در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب بر دامنه ترفندهای خود علیه نظام و کشور جمهوری اسلامی ایران افزوده اند مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن آنها را در نیل به اهداف خصمانه شان ناکام گذاشتند.
وی افزود: با گذشت 40 سال از انقلاب به برکت وفاداری و حضور پرشور مردم در صحنه و رهبری ولایت فقیه، انقلاب اسلامی به درخت تناوری تبدیل شده که هیچ یک از ترفندهای دشمنان توانایی صدمه به آن را ندارد.
در این یادواره یاد و خاطره شهیدان سید حسین و سید حسن دوستدار از شهدای گناباد و شهیدان محد حسین ابراهیمی و فتح علی ظفری از شهیدان ستاد معراج شهدای کشور از تهران و همدان گرامی داشته شد.
ستاد معراج شهدا در زمینه شناسایی و انتقال پیکرها و برگزاری آیین تشییع شهدا در زمان دوران دفاع مقدس فعالیت داشت.
روستای ریاب با قدمت بیش از یک هزار سال در پنج کیلومتری جنوب غرب گناباد واقع است.
شهرستان 89 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
2095/ 6053

نظر خود را ثبت کنید