چله , انقلاب , اسلامی " />

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

چله بزرگ انقلاب اسلامی در پیش است

  • تاریخ انتشار : 1397/11/24 ساعت : 21:56 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سایر
مشهد - ایرنا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با افتخارات بزرگی که در چهل سال گذشته نصیب انقلاب شده هنوز چله بزرگ انقلاب اسلامی در پیش است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسین صفار هرندی چهارشنبه شب در جمع طلاب و دانشجویان مشهد افزود: تازه به زیرساخت های پیشرفت های هنگفت دست یافته ایم و از گذرگاههای سخت عبور کرده ایم.
وی اظهار داشت: اکنون به یمن رهبری های خردمندانه ولی فقیه و همت و خودباوری جوانان این مرز و بوم به درجه ای از توانایی رسیده ایم که هر تکنولوژی را که بخواهیم می توانیم به خدمت بگیریم و در پایان چله کوچک انقلاب زیرساخت های مهمی را برای آغاز شکوهمند چله بزرگ و دستیابی به پیشرفت های مهم برای ساختن یک تمدن بزرگ و پر افتخار اسلامی در اختیار داریم.
وی گفت: آمریکایی ها به عنوان دشمنان شماره یک انقلاب اسلامی از همان آغاز از راههای مختلف تلاش کردند این جریان مردمی اسلامی را به زانو در آورند، حیله های مختلف از ایجاد شکاف بین مسئولان، ایجاد نزاع های تجزیه طلبانه، ترور مردم و مسئولان با هدف ایجاد رعب و وحشت، نفوذ در ارکان حکومت توسط کسانی مثل بنی صدر و جنگ تحمیلی را بکار بستند اما این هوشیاری امام راحل بود که توانست همه این توطئه ها را با رهبری و اتحاد مردم به شکست بکشا ند.
صفار هرندی افزود: دشمنان انقلاب مایوس از همه توطئه های خود این بار خطرناک ترین و ناجوانمردانه ترین شگرد خود را علیه انقلاب اسلامی بکار بسته اند که خلق نسخه های تقلبی انقلاب اسلامی و ایجاد جریاناتی مثل داعش، القاعده، النصره و امثال آن است.
وی اظهار داشت: دشمن تلاش داشت با خلق این جریانات تقلبی انقلاب اسلامی راستین ایران را به چالش و نابودی بکشد، گرچه در نهایت این نقشه ناکام ماند اما چه بسا کشورهایی هستند که قبل از این جریانات از دوستان ایران بودند و اکنون نیستند.
وی گفت: با شکست این نسخه جعلی و ناجوانمردانه اکنون آمریکا بیش از هر زمان در آستانه اضمحلال است، بدهکاری هایش به بیش از 22 تریلیون دلار رسیده آمریکای واقعی همین آمریکای ترامپ است که دیگر پولی برای خرج کردن ندارد و هر جا می رود به صورت علنی باج خواهی می کند.
6070 / 6053

نظر خود را ثبت کنید