محمد تاج فرد , اردوهای جهادی , مشهد " />

یک میلیون نفر از خدمات جهادگران در اردوهای حوزه سلامت بهره مند شدند

  • تاریخ انتشار : 1397/11/25 ساعت : 15:46 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سایر
مشهد - ایرنا - دبیر ستاد مرکزی اردوهای جهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طی کمتر از دو سال یک میلیون و یکصد هزار نفر از خدمات مختلف جهادگران در اردوهای حوزه سلامت نقاط محروم و کم برخوردار کشور بهره مند شدند.
دکتر محمد تاج فرد روز پنجشنبه در مراسم تقدیر از جهادگران عرصه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در این مدت هزار و 100 اردوی جهادی با حضور 60 دانشگاه و 269 کانون و 42 هزار و 700 جهادگر دانشجو، پزشک، پرستار و کارمند در کشور برگزار شده است.
وی اظهار داشت: در دهه فجر امسال نیز به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی 200 گروه جهادی با حضور دست کم 10 هزار جهادگر در نقاط کم برخوردار و روستایی کشور حضور یافته و خدمات دهی کردند.

* سپاه آماده کمک در هر عرصه ای است
فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی هم گفت: انقلاب اسلامی در این چهل سال قدرت نرم افزاری و سخت افزاری بسیار به دست آورده و دشمنان هم به این قدرت آگاه هستند.
سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری افزود: قدرت نرم و گسترش تفکر انقلاب به گونه ای است که جوامع بسیار به صورت عام و خاص تحت تاثیر این قدرت فکری هستند و این نشانگر تاثیر اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: سپاه در همه جا برای کمک به محرومان حاضر است و در عرصه های مختلف و هر جا که کشور نیاز دارد برای کمک وارد عمل می شود.

* خدمت دهی به 27 هزار نفر
مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه و دبیر ستاد اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: پارسال سه اردو و امسال هفت اردوی جهادی یک تا هشت روزه در نقاط محروم حاشیه شهر مشهد و روستاهای سرخس برگزار شد.
محمد اسماعیل زاده افزود: امسال در این اردوها بوسیله 580 جهادگر دانشجو، پزشک و پرستار به 27 هزار نفر خدمت در زمینه های مختلف از جمله دندانپزشکی، مامایی، غربالگری فشارخون، دیابت و بینایی سنجی ارائه شد.
7507 / 6053

نظر خود را ثبت کنید