در اعتراض به کمبود امکانات درمان و آموزشی موردنیاز؛

دانشجویان دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تجمع کردند

جمعی از دانشجویان دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در اعتراض به کمبود امکانات درمان و آموزشی موردنیاز تجمع کردند.

کیوان کهن شهری دبیر شورای صنفی دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، در این خصوص افزود: صبح امروز ۶۰ تا ۷۰ دانشجوی دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در اعتراض به نبود امکانات اولیه درمان ابتدا در دانشکده پزشکی بندرعباس در بیمارستان شریعتی و سپس در مجتمع درمانی پیامبر اعظم (ص) این تجمع تداوم یافت.

کیوان کهن شهری با بیان اینکه این تجمع از ساعت ۹ الی ۱۰ در بیمارستان شریعتی برگزار شد، اضافه کرد: سپس این تجمع از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ در مجتمع درمانی پیامبر اعظم (ص) ادامه یافت که با حضور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز پایان یافت.

وی با اشاره به اینکه دکتر منتظر قائم، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جمع دانشجویان قول مساعد جهت برطرف شدن دغدغه‌های مطرح‌شده را داد، عنوان کرد: قرار بر آن شد تا وسایل و امکانات لازم برای درمان بیماران در اسرع وقت فراهم شود.

دبیر شورای صنفی دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان گفت: همچنین مشکلات آموزشی مطرح‌شده از سوی دانشجویان نیز با قول مساعد معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جهت اصلاح و افزایش امکانات همراه بود.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید