پیشنهاد نوروزی مدیر میراث و گردشگری استان:

تهران را انتخاب کنید

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: با هدف ترغیب هموطنان در انتخاب پایتخت به عنوان مقصد سفرهای نوروزی، شعار «نوروز تهران دیدنی است» برای سال ۹۸ انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا، دلاور بزرگ‌نیا با اعلام این‌که بافت تاریخی تهران قدیم به تنهایی موزه‌ای به وسعت یک شهر است، اظهار کرد: تهران فارغ از بناهای تاریخی که دارد بیشترین تعداد موزه، کاخ موزه، گالری و پارک‌های تفریحی مدرن را در دل خود جا داده است که با این ظرفیت می‌تواند در مقصد سفرهای نوروزی هموطنان دیده شود.

او افزود: سال گذشته کمپینی با عنوان «من نوروز، صنایع دستی هدیه می‌دهم» شکل گرفت که امیدواریم برای نوروز ۹۸ این کمپین به صورت اجرایی و سطح گسترده‌تری در بین آحاد جامعه، فراگیر شود.

بزرگ‌نیا گفت: انتظار می‌رود در تعطیلات نوروز ۹۸ با توجه به تشکیل کمیته تورهای تهرانگردی توسط دفاتر خدمات مسافرتی در بخش خصوصی و تعریف مسیرهای خلاقانه برای تمام سنین و سلیقه‌ها استقبال از تورهای نوروزی رشد بیشتری در مقایسه با سال‌های گذشته داشته باشد.

درباره تورهای نوروزی از سوی این اداره یا آژانس‌های مسافرتی هنوز اطلاع‌رسانی کاملی نشده اما برخی هتل‌های تهران با توجه به روزهای خلوتی که سپری می‌کنند از تخفیف‌هایی تا ۴۰ درصد مطابق هر سال خبر داده‌اند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید