نماینده ولی فقیه در سپاه:

ماندگاری و زنده بودن انقلاب نعمت الهی است

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ماندگاری و زنده بودن انقلاب نعمت الهی است، گفت: انقلاب اسلامی امانتی است که ماندگاری آن مرهون خون شهدا، مجاهدت و ایستادگی امت و رهبری یک راهبر و امام است.

به گزارش ایسنا، سپاه نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: ماندگاری و زنده بودن انقلاب نعمت الهی است.

 حاجی صادقی با تاکید بر اینکه نعمت انقلاب اسلامی و ولایت از بزرگترین ارزش ها و هدیه الهی به مردم ایران اسلامی است اظهار داشت : انقلاب اسلامی امانتی است که ماندگاری آن مرهون خون شهدا، مجاهدت و ایستادگی امت و رهبری یک راهبر و امام است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: صف آرایی و مقابله دشمنان و جبهه استکبار در مقابل انقلاب بیانگر زنده بودن انقلاب، پویایی و حرکت رو به پیشرفت آن است.

حاجی صادقی انقلاب اسلامی را الگوی جهانی برشمرد و تاکید کرد: صدور انقلاب اسلامی علاوه بر الگو پذیری ملت‌ها، الگوگیری دولت‌ها را نیز به دنبال داشته و این دلیل عمده عصبانیت و تحریم‌های آمریکایی‌ها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عناصر ماندگاری انقلاب را یادآور شد و گفت: دشمنی دیرینه استکبار نیز به دلیل زنده بودن انقلاب و موفقیت و پیشرفت روزافزون این نظام الهی است.

در این آیین حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان معرفی و از خدمات حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار  تقدیر شد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید