معاون وزیر ارشاد:

حلقه واسط استفاده از ایرانداک را نداریم

  • تاریخ انتشار : 1397/12/8 ساعت : 13:13 - 5 سال قبل
  • از گروه : علمی
  • زیرگروه : پژوهش
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اخلاق به عنوان دانش تلقی نمی‌شود و کار جدی پیرامون آن صورت نمی‌گیرد، اظهار کرد: مرکزی شبیه ایرانداک وجود دارد اما جایی نیست که داده‌های آن را تحلیل کند. بنابراین حلقه واسط استفاده از ایرانداک وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، محسن جوادی در نخستین همایش ملی" آسیب شناسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در حوزه علوم انسانی – اسلامی" که امروز در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، با اشاره به اینکه حوزه نظری و کاربردی اخلاق متفاوت است، خاطرنشان کرد: از لحاظ کاربرد، دانشجویان دسترسی به برخی داده‌ها (از جمله داده‌های مربوط به اعتیاد و …) را ندارند و این موضوع باعث می‌شود بیشتر به بحث‌های نظری ورود پیدا کنند.

وی افزود: اگر بدانیم که در هر حوزه‌هایی از جمله اخلاق و … چه کارها و پژوهش‌هایی انجام شده و اطلاعات آن در اختیار ما قرار گیرد، این موضوع می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

جوادی با اشاره به لزوم تفکیک بین حوزه نظری و کاربردی اخلاق، اظهار کرد: یک علت ورود دانشجویان به بحث‌های نظری عدم دسترسی به داده‌هاست، ضمن آنکه حلقه واسط استفاده از داده‌های ایرانداک را نداریم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید