جشنواره , موسیقی , خلیج فارس " />

جشنواره موسیقی نواحی خلیج فارس در بوشهر آغاز شد

بوشهر- ایرنا- نخستین جشنواره موسیقی نواحی خلیج فارس از سری برنامه های هفته گرامیداشت روز بوشهر با شرکت گروه هایی از پنج استان کشور روز سه شنبه گشایش یافت.
به گزارش ایرنا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر در گفت و گو با ایرنا گفت: در این جشنواره گروه های شالو و آوای موج از بوشهر، نازنیک از سیستان و بلوچستان، قشقایی از فارس، ایلدار عصر از کهگیلویه و بویر احمد، کالونگ (خالو قنبر) از هرمزگان و میسان از استان خوزستان حضور دارند.
محمد صادق سعیدی افزود: ایجاد شادی و نشاط در بین شهروندان، گرامیداشت 18 اسفند روز بوشهر و پاسداشت موسیقی نواحی خلیج فارس از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.
وی بیان کرد: هفته بزرگداشت روز بوشهر با بیش از 200 برنامه و چهار میلیارد ریال اعتبار از 12 اسفند ماه آغاز شده و به مدت هفت روز ادامه دارد.
سعیدی ادامه داد: غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه چمران اهواز و عباس عاشوری نژاد استاد ادبیات دانشگاه آزاد بوشهر به ترتیب به عنوان چهره ماندگار و شهروند افتخاری یازدهمین دور از هفته نکوداشت روز بوشهر جمعه هفدهم اسفندماه مورد تجلیل قرار می گیرند.
18 اسفند سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت به عنوان روز بوشهر نام گذاری شده که در هفته منتهی به این روز ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی، تفریحی و اجتماعی در شهر بوشهر برگزار می شود.
6043/7212

نظر خود را ثبت کنید