مترو تهران در پنجشنبه آخر سال رایگان است

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: برای پنجشنبه آخر سال (23اسفندماه 1397) مترو تهران در کلیه خطوط درون شهری رایگان خواهد بود.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز ارتباطات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، فرنوش نوبخت اظهارداشت: این خدمات رایگان در پنجشنبه آخر سال از ابتدای صبح تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با عنایت به فرارسیدن سال نو، از آنجا که شهروندان تهرانی بر اساس یک سنت قدیمی و حسنه در روز پنجشنبه آخر سال برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام خمینی (ره) می‌روند، همه ساله در این روز ترافیک بسیار سنگینی در جاده‌های اطراف بهشت زهرا (س) حاکم می‌شود، از این رو برای رفاه بیشتر حال شهروندان و کاهش ترافیک در آن روز تمهیداتی به عمل آورده‌ایم.

نوبخت خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفند ماه پنجشنبه‌های هر هفته 70 حرکت مسافری به تعداد اعزام قطارها در خط چهار، 44 حرکت مسافری به خط یک و 24حرکت مسافری به خط دو مترو تهران و حومه افزوده شده و با این افزایش حرکت‌ها شاهد رشد 23 درصدی در خط چهار و 13 درصدی در خط یک و 6 درصد در خط دو هستیم.
وی یادآور شد: در روز جمعه 24 اسفندماه 97 نیز تمامی قطارها به سمت حرم مطهرامام و (بهشت زهرا) تردد خواهند داشت.

به گفته وی برنامه حرکت قطارها در سایر خطوط متروی تهران در روز مذکور، تغییری ندارد و طبق جداول زمانی قطارها حرکت خواهند داشت.

نوبخت تاکید کرد: شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه آمادگی این را دارد که در صورت نیاز قطارهای فوق‌العاده نیز در تمامی خطوط اعزام کند.


نظر خود را ثبت کنید