مترو , موسیقی " />

آوای سرزمین من در 16 ایستگاه مترو تهران در حال اجرا است

تهران- ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: ویژه برنامه های آوای سرزمین من در آستانه بهار طبیعت در 16 ایستگاه مترو تهران در حال اجرا است.
احسان بیسادی عصر شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: 12 گروه از اقوام مختلف ایران در 16 ایستگاه پرتردد مترو تهران، موسیقی اقوام و نواحی را همراه با حرکات نمایشی اجرا می‌کنند.
بیسادی افزود: به منظور فراهم کردن لحظاتی شاد برای مسافران مترو تهران، گروه‌های موسیقی از استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و شمالی، گیلان، چهار محال و بختیاری، آذربایجان، بوشهر، مازندران، تهران و هرمزگان در ایستگاه‌های منتخب مترو اجرا می کنند.
وی با اشاره به سابقه برگزاری این برنامه ها نیز گفت: این برنامه برای سومین سال پیاپی در روزهای پایانی سال و در طرح استقبال از بهار شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه برگزار می‌شود.
بیسادی در ادامه با اشاره به ایستگاه‌های محل برگزاری این برنامه گفت: در حال حاضر 16 ایستگاه مترو تجریش، شهید بهشتی، قلهک، امام حسین (ع)، امام خمینی (ره)، دروازه شمیران، ارم سبز، شوش، راه آهن، میدان جهاد، میدان آزادی و تئاترشهر، ابن سینا، شهرک اکباتان، علم و صنعت و پیروزی میزبان مسافران شهر زیرزمینی در اجرای هنرمندان عرصه موسیقی اقوام مختلف هستند.
مجموعه اجراهای موسیقی آوای سرزمین از روز 22 اسفند آغاز و تا 28 اسفندماه ادامه دارد.
این ویژه برنامه ها هر روز از ساعت 16 تا 19 برای مسافران مترو تهران اجرا می شود.
همچنین به منظور فضاسازی محیطی معاونت فرهنگی مترو اقدام به طراحی و نصب بنرهای فرهنگی با عنوان شعر و شکوفه و با موضوع نوروز و نیز راه اندازی و ساخت 18 سازه حجمی با موضوعات متنوع در سالن ایستگاه‌های منتخب کرده است.
تهرام/7243//1348

نظر خود را ثبت کنید