تصادف پراید با اتوبوس در خور و بیابانک/ 2 کشته

: در این حادثه یک مرد 39 ساله و دختر 18 ساله سرنشینان پراید در دم جان باختند.

برخورد یک دستگاه سواری پراید با اتوبوس در کیلومتر 50 محور خور به طبس 2 کشته و سه زخمی برجا گذاشت.

رئیس اداره هلال احمر خور و بیابانک در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصادف در ساعت پایانی سال 97 رخ داد که به محض اطلاع نیروهای پلیس ، امدادی و اورژانس و راهداری به محل حادثه حاضر شدند.

حسین ایرجی گفت : در این حادثه یک مرد 39 ساله و دختر 18 ساله سرنشینان پراید در دم جان باختند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه پس از انتقال به بیمارستان شادن یغمایی شهر خور برای ادامه درمان به نایین اعزام شدند.

به گفته وی جمعیت هلال احمر خوروبیابانک دارای دو پایگاه امداد جاده ای، یک دستگاه ست نجات، 2 دستگاه کامبی توز، 2 دستگاه آمبولانس و 45 امدادگر است .

به گفته کارشناسان یکی از عوامل تصادفات در راه های خور و بیابانک دو طرفه بودن جاده ها، خستگی و خواب آلودگی رانندگان و عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص توجه به جلو است.

استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

استان اصفهان دارای 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.

واژگونی خودرو یکی از چالشهای اساسی و دنباله دار محورهای کویری ایران سالانه میلیارد ریال به اقتصاد ملی و جامعه خسارت وارد می کند.

در زمان حاضر 2 هزار و 400 کیلومتر آزاد راه، 15 هزار و 400 کیلومتر بزرگراه و 23 هزار و 800 کیلومتر راه اصلی در کشور وجود دارد و همچنین حدود 47 هزار و 263 کیلومتر مربع از مساحت ایران در زمره بیابان و کویر به ویژه در مرکز کشور قرار می‌ گیرد.

استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.

این در حالی است که سالانه 17 هزار نفر در اثر سوانح جاده ای به خصوص در جاده های کویری کشور جان خود را از دست می دهند و 250 هزار نفر نیز مصدوم می شوند.
شهرستان خور و بیابانک در 420 کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.


نظر خود را ثبت کنید