یک کشته در حمله مسلحانه به پایگاه اورژانس در سیستان و بلوچستان

شهید عبدالعادی شهدادزهی نیز در حال حرکت به سمت آمبولانس برای انجام ماموریت با شلیک گلوله دچار جراحت می‌شود و در ساعت 02:32 در اثر خون ریزی شدید به شهادت می‌رسد.

رئیس سازمان اورژانس کشور، شهادت یکی از نیروهای اورژانس در حمله بامداد امروز اشرار به یک پایگاه اورژانس 115در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، ساعت 00:25 دقیقه بامداد امروز چند نفر از اشرار مسلح با مراجعه به پایگاه اورژانس، در چند کیومتری پایگاه، اعلام تصادف کاذب می‌کنند و شهید عبدالعادی شهدادزهی نیز در حال حرکت به سمت آمبولانس برای انجام ماموریت با شلیک گلوله دچار جراحت می‌شود و در ساعت 02:32 در اثر خون ریزی شدید به شهادت می‌رسد.

پیرحسین کولیوند در پیامی به مناسبت شهادت این نیروی اورژانس نوشت: «بار دیگر حزن و اندوه، خانواده اورژانس را در بر گرفت.

حمله اشرار به پایگاه اورژانس 115 استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت یکی از خدمت رسانان اورژانس در حین انجام وظیفه شد موجب تاسف و تاثر گردید.در دومین روز از آغاز سال باید در غم از دست دادن این عزیزان به سوگ بنشینیم.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده بزرگ اورژانس، شهادت این عزیز را به خانواده های داغدار و خانواده بزرگ اورژانس تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن ها صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهدا رحمت واسعه در اعلا علیین مسئلت می نمایم.

روح پاک عبدالهادی شهداد زهی با ارواح شهیدان والامقام به‌ویژه حضرت آقا سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و قطعا در شب شهادت حضرت زینب(س) در سفره ایشان از روزی الهی بهره مند می گردد.»


نظر خود را ثبت کنید