تصادف زنجیره ای در مشهد/ یک کشته و چند زخمی

صبح امروز به دلیل بارندگی شدید و مه‌آلود بودن هوا دو دستگاه خودرو پراید در نزدیکی ایستگاه عوارضی با یکدیگر برخورد می‌کنند که سپس یک دستگاه اتوبوس هم به آن‌ها می‌خورد و تعدادی خودروی دیگر نیز به صورت زنجیروار تصادف می‌کنند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در تصادف زنجیره‌ای عوارضی مُلک‌آباد(خراسان رضوی) یک نفر کشته، چهار مامور پلیس و هشت نفر دیگر مصدوم شدند.

علیشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: صبح امروز به دلیل بارندگی شدید و مه‌آلود بودن هوا دو دستگاه خودرو پراید در نزدیکی ایستگاه عوارضی با یکدیگر برخورد می‌کنند که سپس یک دستگاه اتوبوس هم به آن‌ها می‌خورد و تعدادی خودروی دیگر نیز به صورت زنجیروار تصادف می‌کنند. خودروها به ایستگاه عوارضی هم برخورد می‌کنند و عابران پیاده هم دچار صدمه می‌شوند.

وی افزود: به محض اطلاع از این حادثه سه دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام کردیم و مجروحان را به بیمارستان شهید کامیاب انتقال دادیم.

علیشاهی خاطرنشان کرد: در این تصادف یک نفر متاسفانه فوت شد و 12 نفر دیگر مصدوم شدند. چهار نفر از مصدومان ماموران پلیس هستند که در آن محل حضور داشتند.

وی ادامه داد: حال یک نفر از مصدومان که پلیس هم هستند وخیم است اما سایر مصدومان وضعیت بدی ندارند.


نظر خود را ثبت کنید