76 میلیارد ریال جریمه متخلفان در مرحله نخست طرح نوروز 98 در تهران

تعداد ۵۷ نفر از روسای شعب و ۵۸ نفر از همکاران اداری در اجرای طرح همکاری داشتند و علاوه بر استقرار ۵ تیم گشت مشترک در پایگاه‌های سطح شهر، روزانه ۱۰ تیم گشت نیز در محل‌های احتمالی وقوع تخلف حضور پیدا کردند و از انجام تخلف‌ها جلوگیری به عمل آوردند.

معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران از تشکیل ۷۳۰ پرونده برای متخلفان و جریمه ۷۶ میلیارد ریالی آنان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی کمال نیا در مورد عملکرد استان تهران در اجرای طرح نظارت نوروز ۹۸ گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران در راستای اجرای وظایف قانونی و مطابق بخشنامه‌های سازمانی از ۷ اسفندماه سال گذشته، گشت‌های خود را به منظور پیشگیری و برخورد با تخلفات آغاز کرده و این گشت ها تا ۱۶ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: در مرحله نخست اجرای طرح نظارت نوروز ۹۸ در استان تهران که از ۷ اسفندماه آغاز و در ۲۹ اسفندماه سال ۹۷ پایان یافت؛ تعداد ۵۷ نفر از روسای شعب و ۵۸ نفر از همکاران اداری در اجرای طرح همکاری داشتند و علاوه بر استقرار ۵ تیم گشت مشترک در پایگاه‌های سطح شهر، روزانه ۱۰ تیم گشت نیز در محل‌های احتمالی وقوع تخلف حضور پیدا کردند و از انجام تخلف‌ها جلوگیری به عمل آوردند.

کمال نیا با اشاره به همکاری مطلوب سایر دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، بهداشت و اتاق اصناف؛ اظهار کرد: در مرحله نخست اجرای طرح، ۲۰۶ تیم گشت از واحدهای صنفی و مراکز عرضه مواد غذایی بازدید کردند که ۴۹۸ واحد بدون تخلف، ۷۱ واحد تذکر برای اصلاح موارد مشاهده شده و ۷۳۰ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است و نهایتا متخلفان به پرداخت ۷۶ میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شده‌اند.


نظر خود را ثبت کنید