«دلبند» نماینده سينماي ايران در جشنواره استانبول و هات‎داكس كانادا

در ادامه حضورهای مستند «دلبند» به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی الهه نوبخت و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در جشنواره های الف جهانی، این بار در بخش اصلی مسابقه فستیوال بین المللی استانبول و بخش ویترین جهان هات داکس قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی این پروژه، مستند «دلبند» با ١١ فیلم سینمایی دیگر که برگزیده جشنواره های کن، برلین، تورنتو و کارلوی واری و از کشورهای فرانسه، بلژیک ، سوئد، آرژانتین، برزیل ، ایتالیا، آمریکا ، روسیه ، لیتوانی و .. در جشنواره استانبول به رقابت می پردازد.

جشنواره «هات‌داکس» کانادا، مهمترین و بزرگ‌ترین رویداد فیلم مستند و بازار فیلم در آمریکای شمالی است. این جشنواره که یکی از مهمترین مکان‌ها برای مشاهده و بحث پیرامون مستندهای برجسته سال است، برای ترویج و تولید فیلم مستند در جهان پایه‌گذاری شده و هر سال بیش از 200 فیلم در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود و حدود 2000 مستندساز، تهیه‌کننده، خریدار و توزیع‌کننده فیلم مستند از سراسر جهان در جشنواره حضور پیدا می‌کنند.

هم چنین سی و هشت امین جشنواره ی بین المللی فیلم استانبول از ٥ تا ١٦ اپریل برابر با ١٦ تا ٢٦ فروردین ماه در شهر استانبول برگزار می شود.

پخش بین الملل این مستند به عهده شرکت «الی ایمیج» به مدیریت الهه نوبخت است.


نظر خود را ثبت کنید