جذاب‌ترین میز کار کوتاه! (+فیلم و عکس)

یکی از پردردسرترین مراحل کار با رایانه مخصوصاً در منزل، یافتن مکانی راحت و مناسب است تا بتوان لپ تاپ خود را روی آن قرار داد.

مجله آنلاین موبنا – شاید اولین گزینه پیش روی ما؛ میز ناهار خوردی یا میز تحریر باشد اما این‌ها عملاً فاقد ارتفاع مناسب برای کار طولانی با لپ تاپ هستند و البته شاید صندلی حرفه‌ای هم در اختیار نداشته باشید و این موجب می‌شود تا کار با رایانه در منزل تبدیل به یک کابوس دردناک شود.

اما لاجیو یک راهکار متفاوت را پیش روی ما قرار داده است. میزی شبیه میزتحریرهای قدیم که ارتفاع بسیار کمی داشته و آنرا مقابل یا روی پای خود قرار می‌دادیم تا برای نوشتن مشق شب یا خواندن کتاب مورد استفاده قرار گیرد. حال چنین میز تحریری را در یک تیونینگ فناورانه با مواد اولیه حرفه‌ای تصور کنید، قطعاً نتیجه کار هر مشکل پسندی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

میز لپ تاپ ماژولار لاجیو در واقع یک دفتر کار حرفه‌ای را به خانه شما آورده و مقابل شما قرار داده است. امکاناتی مانند لامپ آل ائی دی، بلوتوث، پاوربانک و … همگی در یک میز جانمایی شده‌اند!

 

این میز ماژولار که براحتی مونتاژ و پس از استفاده به همان راحتی جمع شده و جای کمی را اشغال می‌کند پهنایی برابر با 23.3 اینچ دارد و از 1.3 تا 11.3 اینچ نیز ارتفاع قابل تغییر برایش تعریف شده است. وزن مجموعه نیز حدود 4 کیلوگرم است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده  می‌کنید برای این میز از رنگ مشکی مات و خط‌های مکمل به رنگ طلایی استفاده شده که ظاهری بسیار رسمی به این میز کوچک داده است.


طراحی ارگونومیک میز شرایط استفاده بسیار راحت از میز لپ تاپ بر هر سطحی را ایجاد می‌کند؛ فرقی ندارد روی صندلی آنرا بکار بگیرد یا آنکه در تختخواب باشید! همانطور که اشاره شد ارتفاع نیز قابل تنظیم است. اسپیکرهای بلوتوث، جای لیوان و سطح میز همگی به رنگ مشکی مات هستند. نکته جالب مستطیل بزرگ قسمت مرکزی میز است که دارای رویه‌ای از چرم است و البته دو سطح کناری نیز به عنوان ماوس پد قابل استفاده است.


زمانی که تصمیم به استفاده از پاوربانک را داشته باشید برای این منظور میز لاجیو 3 پورت یو اس بی و یک پورت یو اس بی سی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 




قیمت پیشنهادی برای این محصول 119 دلار مشخص شده و انتظار می‌رود در صورت موفقیت و تأمین مالی پروژه، در سپتامبر 2019 به بازار عرضه شود.



نظر خود را ثبت کنید