شرکت گاز , نوار هشدار , خراسان رضوی " />

خط تولید نوارهای هشدار دهنده گاز در مشهد بهره برداری شد

  • تاریخ انتشار : 1398/1/28 ساعت : 15:39 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سایر
مشهد - ایرنا - خط تولید نوارهای هشدار دهنده و انبار معین شرکت گاز خراسان رضوی روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان شرکت ملی گاز ایران در شهرک صنعتی فناوری های برتر مشهد به بهره برداری رسید.
رئیس امور بازرسی و کنترل فنی شرکت ملی گاز ایران در این مراسم گفت: این شرکت بیشترین کالا و تجهیزات مورد نیاز خود را از تولیدات داخلی فراهم می کند و توجه ویژه ای به حمایت از تولیدات داخلی به خصوص در سال رونق تولید دارد.
مسعود زردویان با بیان اینکه 90 درصد کالاهای شرکت ملی گاز ایران تولید داخل است افزود: شرکت های تولیدی داخلی با اعتمادسازی، استاندار سازی کالا، کیفیت و قیمت مناسب می توا نند با دیگر شرکتها رقابت کنند.

* اجرای 2 هزار و 300 کیلومتر شبکه گذاری فولادی در خراسان رضوی
مدیر مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز خراسان رضوی هم گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم های ظالمانه، سرمایه گذاری در بخش تولید با مخاطراتی همراه است و در این شرایط باید سرمایه گذاران را مورد حمایت بیشتر قرار دهیم.
سید مصطفی حیدری افزود: با همه مشکلات اقتصادی 2 هزار و 300 کیلومتر شبکه گذاری فولادی در استان با همکاری شرکتهای پیمانکار اجرا شد.
وی اظهار داشت: توجه به تامین کالاها در داخل کشور از جمله امور مورد توجه در اجرای طرح هاست.

* ظرفیت 10 هزار تن تولید
مدیر عامل هلدینگ تولیدی و بازرگانی فپکو هم در باره خط تولید راه اندازی شده به خبرنگار ایرنا گفت: پنجمین سایت تولیدی این هلدینگ به عنوان بزرگترین تولید کننده نوارهای هشدار دهنده در کشور در شهرک صنعتی فناوری های برتر خراسان رضوی به بهره برداری رسید که ظرفیت اسمی آن 10 هزار تن کالا مطابق با استاندارد های جهانی و با مواد ایرانی است.
مجتبی توکلی با بیان اینکه برای این طرح 300 میلیارد ریال هزینه شده است افزود: در این خط تولید برای 40 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: در فاز دوم نیز ساخت لوله های پلی اتیلن استاندارد در حوزه گاز رسانی و آب رسانی در دستور کار هیات مدیره این هلدینگ است.
هم اکنون 2 میلیون و 254 هزار و 364 مشترک از خدمات شرکت گاز در خراسان رضوی استفاده می کنند که از این تعداد یک میلیون و 777 هزار و 197 مشترک شهری و 477 هزار و 167 مشترک روستایی هستند.
7507 / 6053

نظر خود را ثبت کنید