سیل 98 , دانشگاه خواجه نصیر " />

رئیس دانشگاه خواجه نصیر:

اجلاس روسای دانشگاههای برتر در لرستان برگزار می شود

  • تاریخ انتشار : 1398/2/5 ساعت : 18:45 - 4 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سایر
تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: برگزاری اجلاس روسای دانشگاههای برتر کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی و با هدف بررسی و برنامه ریزی سیل در لرستان برگزار می شود.
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، علی خاکی صدیق عنوان کرد: نشست روسای دانشگاه های برتر کشور به میزبانی این دانشگاه در روز 12 اردیبهشت ماه سال جاری و به مدت 2 روز برگزار می شود.
رئیس دانشگاه خواجه نصیر ادامه داد: اجلاس روسای دانشگاه های برتر کشور با محوریت بررسی وضعیت استان های سیل زده برگزار می شود.
وی افزود: باتوجه به اینکه دستور جلسه اصلی این اجلاس درخصوص سیل است بنابراین این اجلاس طی روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه در خرم آباد و دانشگاه لرستان برگزار می شود.
وی افزود: در این اجلاس روسای دانشگاه ها جلسه ای با مدیریت بحران استان لرستان، استاندار و مسئولان محلی دارند.
رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تاکید کرد: همچنین در حاشیه این اجلاس، روسای دانشگاه های برتر کشور از مناطق سیل زده بازدید می کنند.
خاکی صدیق اظهار کرد: بازدید از مناطق سیل زده موجب می شود تا زمینه کمک رسانی دانشگاه ها به این مناطق فراهم خواهد شد.
وی عنوان کرد: دانشگاه ها پس از بروز سیل در استان های کشور کمک های متعددی به مناطق سیل زده داشته اند بنابراین هدف از برگزاری این اجلاس بررسی و برنامه ریزی علمی موضوع سیل برای کمک به مناطق سیل زده از سوی دانشگاه ها است.
رئیس دانشگاه گفت: باتوجه به اینکه از سوی رئیس جمهور رئیس دانشگاه تهران به عنوان رئیس هیات ویژه گزارش ملی سیلاب تعیین شده است بنابراین حضور وی در منطقه موجب می شود تا دید این کمیته به موضوع وسیع تر شود.
9465 ** 1200

نظر خود را ثبت کنید