عمران شهری , بودجه , مهریز " />

رئیس شورا:

تکمیل طرح های عمرانی مهریز 200 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد

یزد - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر مهریز گفت: تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام مرکز این شهرستان به 200 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد که حمایت مسئولان استان را بیشتر طلب می کند.
مهدی زارع بیدکی روز دوشنبه به مناسبت نهم اردیبهشت ماه ( روز شوراها ) در گفت و گو با ایرنا افزود: ساختمان شهرداری، ورودی شهر، مبلمان و زیباسازی معابر و خیابان ها و تکمیل برخی پارک ها و بوستان ها اهم طرح های نیمه تمام است.
وی ادامه داد: در سال 1397 ، 180 جلسه شورای شهر با حضور اعضا، مردم و مسئولان برگزار شد که نتیجه آن تصویب حدود 200 طرح و برنامه عمرانی و فرهنگی بود.
رئیس شورای شهر مهریز بودجه سال 1398 شهرداری را 170 میلیارد ریال ذکر کرد که از این مبلغ 40 درصد هزینه های جاری و بقیه در بخش عمرانی صرف می شود.
زارع بیدکی مهمترین و ضروری ترین اولویت شورا را در سال جاری، رسیدگی به مبلمان و زیباسازی شهر با همکاری مردم و جلب مشارکت بخش خصوصی و خیران ذکر کرد.
وی به اهمیت مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های عمرانی اشاره کرد و بیان داشت: فراخوان عمومی سرمایه گذاری به تصویب شورا رسید که متقاضیان می توانند ساعت های اداری به شهرداری مراجعه کنند.
9 اردیبهشت 1378 نخستین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور کار خود را آغاز کرد.
از جمعیت 55 هزار نفری مهریز حدود 35 هزار نفر در شهر زندگی می کنند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/

نظر خود را ثبت کنید