کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان , جشنواره طنز منطقه ای کودک و نوجوان , هرمزگان " />

18برگزیده جشنواره منطقه ای طنز کودک ونوجوان خلیج فارس تجلیل شدند

بندرعباس- ایرنا- همزمان با برگزاری آیین پایانی نخستین جشنواره منطقه ای طنز کودک و نوجوان خلیج فارس به میزبانی هرمزگان، 18 نفر از برگزیدگان در بخش های شعر و داستان روز چهارشنبه تجلیل شدند.
به گزارش ایرنا، در این جشنواره که مدیر کل آفرینش های ادبی وهنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و جمعی از شاعران و نویسندگان برجسته کشوری و استانی حضور داشتند، از 12 اثر برگزیده در بخش داستان و 6 اثر برگزیده در بخش شعر تجلیل شد.
در بخش داستان از استان هرمزگان «الناز دهقانی»، «فریما عبدی» و «سارا غیاثی» از بستک، «پرنیان اسماعیلی» از قشم، «فرزانه نام آور»، «سوگند عظیمی» و «هدیه شفیعی» و«بیتا مجیدی» از بندرعباس برگزیده شدند.
همچنین «نازنین زهرا شهریاری»، «مریم جهان طلب» و «سمانه خدایی» از خراسان جنوبی و «مائده استوار» از یزد به عنوان دیگر برگزیدگان بخش داستان این دوره از جشنواره معرفی شدند.
در این بخش (داستان) همچنین «صوفیا محسنی» از بستک، «غزل نیکو» از قشم، «مریم ذاکری» از هرمز، «نازنین فاطمه نوری» از کرمان، «انیس موحدی» و «راضیه علیزاده» از بندرعباس، «محدثه ذوالفقاری» از خراسان جنوبی» و رها نارویی از «زاهدان» شایسته تقدیر شدند.
در بخش شعر نیز از6 برگزیده این جشنواره «یاسمن امینی»، «نادیا قاسمیان» و «فاطمه کارگر» از شهر بابک کرمان، «زهرا دادی زاده» و «امین صمدی» از بندرعباس و «فائزه ملکی» از یزد برگزیده شدند.
نخستین جشنواره منطقه ای طنز کودک و نوجوان خلیج فارس در 2 بخش شعر و داستان با شرکت استان های هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد برگزار شد.
داوری بخش داستان این جشنواره را احمد اکبرپور و محمدرضا شمس و در بخش شعر نیز راشد انصاری و حسین تولایی برعهده داشتند.
آیین پایانی نخستین جشنواره منطقه ای طنز کودک و نوجوان خلیج فارس با اجرای شعرخوانی سرود مرکز شماره یک بندرعباس، موسیقی گنج خدا، شعرخوانی طنز امین صمدی عضو کانون بندرعباس و تقدیر از مربیان و داوران این دوره همراه بود.
9887/6048

نظر خود را ثبت کنید