رئیس دانشگاه علم و فرهنگ مطرح کرد

راه اندازی بنیاد کسب وکار تا پایان اردیبهشت/تلاش برخی برای جعل عنوان خلیج فارس

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ از برپایی بنیاد کسب‌وکار در این دانشگاه تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید هاشمی عصر امروز (سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت) در مراسم بزرگداشت مقام استاد و روز ملی خلیج‌فارس که در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، گفت: تا پایان اردیبهشت ماه بنیاد کسب وکار با چارت رسمی که هیئت‌امنا تصویب کرده با ایجاد یک شتاب‌دهنده شروع به کار خواهد کرد. انتظار ما این است که دانشجویان استقبال کنند و همراه ما باشند تا این بنیاد بتواند فرصت‌های شغلی مناسب دانشجویان را فراهم کند.

هاشمی در ادامه با اشاره به روز ملی خلیج‌فارس گفت: بیش از سه دهه است که برخی همسایه‌های خلیج فارس می‌خواهند نام جعلی خلیج عربی را به جهانیان معرفی کنند. در برخی موارد کارهایی را انجام دادند و ما غافل بودیم. وظیفه جامعه دانشگاهی این است که به نام خلیج‌فارس بیشتر ارج نهد.

وی با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی درباره بزرگداشت روز ملی خلیج فارس گفت: نزدیک به دو دهه است که جهاد دانشگاهی مراسم روز ملی خلیج فارس را برگزار می‌کند. این مراسم شنبه (۱۴ اردیبهشت) با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

وی با بیان این که بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی در سال گذشته در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شده، گفت: معمولاً مراسمی که دانشجویان برگزار می‌کنند پرنشاط است و با حضور جمعیت چشم‌گیری برپا می‌شود.

هاشمی در پایان با اشاره به روز معلم گفت: گاهی احساس می‌کنم برای نسل جدید به زبان آوردن تشکر و قدردانی از معلم سخت است یا از این کار خجالت می‌کشند، گاهی یک پیام کوچک و دوست‌داشتنی می‌تواند خستگی را از تن استادان خارج کند. من به عنوان عضو کوچکی از دانشگاه علم و فرهنگ از استادان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم در شأن استادان از آن‌ها قدردانی کنیم.

در ادامه این مراسم، دبیر اجرایی این مراسم با بیان این که برگزاری این مراسم بهمن ماه کلید خورد گفت: ما سعی کردیم تمامی معاونت‌ها را در این برنامه همراه کنیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید