هنرمندان , حمایت , موسیقی " />

حمایت از هنرمندان موسیقی ضروری است

اصفهان- ایرنا - نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از هنرمندان موسیقی ضروری است زیرا بوسیله ابراز هنر می توان ارزش ها را با ماندگاری بیشتر در جامعه گسترش داد.
حسینعلی حاجی دلیگانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : برای ایجاد فضای باز و بهتر که در آن هنرمندان بتوانند فعالیت بیشتری داشته باشند، نیاز است که چالش ها، مشکلات و دغدغه های آنان را شنید و در راه پیشرفت آن ها تلاش کرد.
وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد که در قالب کمیسیون فرهنگی، پیشنهادات و نظرات جامعه هنری بویژه فعالان عرصه موسیقی را مورد بررسی قرار دهد.
این نمایند مجلس با اشاره به خاکسپاری بهنام صفوی خواننده جوان پاپ در شاهین شهر خاطرنشان کرد: هنرمند یاد شده در جان و دل مردم جا دارد و جمعیت کثیری که برای وداع با او به مراسم تشییع در خانه هنرمندان اصفهان و مراسم خاکسپاری در شاهین شهر آمدند نشان دهنده محبوبیت و علاقه مندی مردم به این موسیقی و این هنرمند بود.
حاجی دلیگانی تصریح کرد : صفوی هنرمندی میهن دوست و پایبند به ارزش های ایثارگری بود و این ضایعه را به جامعه هنری و هنرمندان ایران، به ویژه مردم اصفهان و شاهین شهر تسلیت عرض می کنم.
به گزارش ایرنا، بهنام صفوی خواننده جوان موسیقی پاپ متولد 15 تیر 1362 در شیراز و خواننده موسیقی پاپ ایرانی بود که صبح روز 23 اردیبهشت پس از ماه ها مبارزه با بیماری سرطان در بیمارستان میلاد اصفهان درگذشت.
پیکر این خواننده موسیقی پاپ روز چهارشنبه گذشته با حضور خانواده، هنرمندان و دوستداران این هنرمند از مقابل خانه هنرمندان اصفهان تشییع و بدلیل سکونت والدین این خواننده در شاهین شهر، پیکر او در قطعه هنرمندان بهشت معصومه این شهر به خاک سپرده شد.
شاهین شهر با بیش از 234 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری شمال شهر اصفهان قرار دارد.
/6026/6020

نظر خود را ثبت کنید