عضو جامعه روحانیت: دشمنان قسم خورده ما هرگز با احترام و ادب به راه نمی‌آیند

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:ما باید ابتدا با پرداختن به داخل با خودمان مذاکره کنیم تا ببینیم مثلاً چه اقداماتی می‌توانیم انجام دهیم که کاغذ و موبایل را در درون کشور تولید کنیم، بعد به خارج از مرز‌ها و مذاکره کردن یا مذاکره نکردن بیاندیشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به این‌که «مطابق با روایات دینی هرآنچه در دنیا موجود است دارای آفت‌هایی هم هست»، اظهار کرد: ما باید در شرایط فعلی آسیب‌ها و آفت‌ها را بشناسیم و راه برخورد با آن‌ها را هم پیدا کنیم؛ تا اول بتوانیم از گسترش آن جلوگیری کنیم و سپس به مقابله با چنین مواردی بپردازیم. انقلاب ۴۰ ساله ما هم از ابتدا با آسیب‌ها و آفت‌هایی روبه رو بوده که برخی از آن‌ها منشاء داخلی داشته، اما اغلب‌شان به خارج از کشورمان مربوط می‌شده است.

وی با برشمردن آفت‌های داخلی و خارجی انقلاب اسلامی در طول چهل سال اخیر، اظهار کرد: ما در طول ۴۰ سال با آفت استکبار مواجه بودیم و در داخل هم با آفت‌هایی همچون وابستگی به خارج، تک محصولی بودن اقتصاد و رواج قاچاق روبه رو شده‌ایم که مجموع این موارد، ما را به این نتیجه می‌رساند که باید دشمنان‌مان را جدی بگیریم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر این‌که «دشمنان ما قسم خورده‌اند و هرگز با ادب و احترام به راه نمی‌آیند»، تصریح کرد: ما باید ابتدا با پرداختن به داخل با خودمان مذاکره کنیم تا ببینیم مثلاً چه اقداماتی می‌توانیم انجام دهیم که کاغذ را در داخل تولید کنیم، شکر را در داخل کشت کنیم و موبایل را در درون کشور طراحی و آماده سازیم و بعد به خارج از مرز‌ها و مذاکره کردن یا مذاکره نکردن بیاندیشیم.

اکرمی در پایان اظهار کرد: با توجه به داشتن دشمنان خارجی حتماً باید نخست در داخل کشور خودمان را بچرخانیم بعد در خارج کشور کارمان را دنبال کنیم.

نظر خود را ثبت کنید