نکونام: خسرو حیدری هیچ‌گاه دنبال منافع خودش نبود

  • تاریخ انتشار : 1398/3/1 ساعت : 11:17 - 4 سال قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور
حیدری همیشه به دور از حاشیه بود و هیچگاه وارد این مسائل نشد. با این که سابقه زیادی هم در استقلال داشت، هیچ‌وقت دنبال منافع خود نبود. او از سال ۱۳۸۰ وارد استقلال شد و ۱۷ سال بعد خداحافظی کرد. این خیلی مهم است که وقتی می‌روید، همه به شما احترام بگذارند. خسرو با احترام از استقلال رفت.

کاپیتان پیشین تیم ملی در واکنش به خداحافظی خسرو حیدری بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال اتفاقی بود که با واکنش خیلی‌ها روبه‌رو شد. خیلی از چهره‌های فوتبالی و هنری به این خداحافظی واکنش نشان دادند. جواد نکونام هم برای خداحافظی حیدری متنی نوشت که در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار گرفت.

او در این بیانیه گفته است:

برای فوتبالیست‌ها تصمیم خداحافظی تصمیم بسیار سختی است. می‌دانم خسرو هم خیلی به آن فکر کرده و به سختی این تصمیم را گرفته است. سخت است که یک روز بخواهی از زمین و توپ فوتبال خداحافظی کنی ولی به طور قطع این خداحافظی همیشگی نخواهد بود. خسرو هم توانایی زیادی دارد و می‌تواند خیلی زود دوباره بازگردد و جور دیگری به فوتبال خدمت کند.

حیدری سال‌های سال برای استقلال و برای فوتبال ما زحمت کشید. در تیم‌ملی هم هر زمان به میدان رفت، با تمام وجود بازی کرد. او جزو بهترین پاسورهای تاریخ فوتبال ماست و قطعاً جایش در این فوتبال خالی خواهد بود. دوران درخشانی را در استقلال و تیم‌ملی کنار هم داشتیم. امیدواریم در مربیگری هم بتواند مثل دوران فوتبالش بدرخشد.

در پایان باید بگویم حیدری همیشه به دور از حاشیه بود و هیچگاه وارد این مسائل نشد. با این که سابقه زیادی هم در استقلال داشت، هیچ‌وقت دنبال منافع خود نبود. او از سال ۱۳۸۰ وارد استقلال شد و ۱۷ سال بعد خداحافظی کرد. این خیلی مهم است که وقتی می‌روید، همه به شما احترام بگذارند. خسرو با احترام از استقلال رفت.


نظر خود را ثبت کنید