مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام خبر داد

ضرب و شتم کارکنان شرکت برق در استان ایلام/ سارقان به مردم معرفی می شوند

  • تاریخ انتشار : 1398/3/19 ساعت : 15:01 - 4 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ایلام
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: متأسفانه امروز در شهرستان‌های ایلام و مهران متخلفین و سارقین انرژی اقدام به ضرب و شتم همکاران شرکت توزیع برق کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، هادی شیرخانی اظهار کرد: متأسفانه با حجم بسیار بالایی از سرقت انرژی توسط برخی از مشترکین مواجه هستیم و همه باید تلاش، کنند تا این ناهنجاری را مهار کنیم بر این اساس از همه گروه‌های مرجع، نخبگان درخواست می‌شود پیشنهادهای خود را در این راستا در اختیار شرکت توزیع برق ایلام قرار دهند.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز در شهرستان‌های ایلام و مهران متخلفین و سارقین انرژی اقدام به ضرب و شتم همکاران شرکت توزیع برق کرده‌اند، تصریح کرد: برای مقابله با سارقان، متخلفین و سارقان انرژی به خصوص کسانی که با سرقت برق اقدام به کسب درآمد می‌کنند را در رسانه‌ها به عموم مردم معرفی کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام، گفت: اعلان عمومی آن کمک به حل موضوع کرده چون کسانی که برق سرقت می‌کنند فقط به شرکت برق آسیب نمی‌رسانند بلکه به همسایه‌ها و تجهیزات برقی آنان نیز آسیب رسانده و عامل عمده بسیاری از خاموشی‌ها هم این سارقان انرژی هستند.

شیرخانی تصریح کرد: فشار بیش از حد و تحمیل بار غیراستاندارد به شبکه سبب تخریب و سوختن تجهیزات می‌شوند و نتیجه آن خاموشی برق است که بسیاری از هم استانی‌های عزیز این موضوع را به حساب شرکت‌برق و کوتاهی همکاران ما می‌گذارند و نمی‌دانند که بخش عمده‌ای از این خاموشی‌ها نتیجه کار سارقین انرژی است.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید