کلانتری در همایش رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی:

عصر جدیدی در دانشگاه آزاد آغاز شده است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: عصر جدیدی در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده و رویکرد مدیریتی جدیدی اتخاذ گردیده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در همایش رؤسای واحدهای دانشگاهی که به مناسبت سی‌وهفتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات در حال برگزاری است، ضمن خیرمقدم به حضور مهمانان سالروز سی‌وهفتمین سالگرد دانشگاه آزاد را تبریک گفت و اظهار کرد: رویکرد اصلی تشکیل این نشست عملیاتی کردن و شروع رویکرد جدید مدیریتی و ساختار جدید در دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره جدید است.

وی ادامه داد: عصر جدیدی در دانشگاه آزاد آغاز شده و همچنین رویکرد مدیریتی جدیدی اتخاذ شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین کلانتری گفت: سی‌وهفتمین سالروز دانشگاه آزاد اسلامی مصادف با دهه پنجاهم انقلاب اسلامی و آغاز گام دوم انقلاب است و علاوه بر تجربه‌های متعددی که انقلاب در این چند دهه پشت سر گذاشته این یک حرکت ارزشمند الهی در دنیای امروز محسوب می‌شود.

دکتر کلانتری نقش دانشگاه آزاد را حیاتی خوانده و افزود: دانشگاه مرکزی برای جوانانی است که می‌خواهند زیرساخت‌های انقلاب در گام دوم را با موفقیت به سر برسانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کلانتری با بیان اینکه رویکرد اصلی این اجلاس، عملیاتی کردن سیاست‌ها و ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی است، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات به وجود آمده در ساختار سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، بناست در این اجلاس بحث‌های کلیدی و مهم مطرح شده و به سوالات و ابهامات رؤسای واحدها و مسئولان پاسخ داده شود و سلسله گفت و شنودهایی نیز بین صف و ستاد به وجود آید.

وی در پایان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری کشور و منطقه است و ما امیدواریم این نشست آغازی برای یک نقش‌آفرینی بزرگ باشد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید