اداره ارشاد: توقیف فیلم دختر شیطان در قم واقعیت ندارد

تاکنون هیچگونه پروانه رسمی در سامانه کشوری برای اکران این فیلم در قم صادر نشده به همین دلیل تصمیمی برای اکران یا عدم اکران این فیلم نیز در استان صورت نگرفته است.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در واکنش به برخی شایعات پیرامون توقیف فیلم دختر شیطان در این استان گفت: توقیف این فیلم در استان کذب محض است.

محمدکاظم رضوانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برخی رسانه ها به نقل از کارگردان این فیلم از توقیف دختر شیطان در قم خبر داده اند، افزود: گام اول در اکران فیلم های سینمایی در استان ها، صدور مجوز اکران فیلم توسط سازمان سینمایی برای استان هاست که پس از صدور این پروانه، امکان عقد قرارداد عوامل فیلم و سینماها فراهم می شود.

وی گفت: تاکنون هیچگونه پروانه رسمی در سامانه کشوری برای اکران این فیلم در قم صادر نشده به همین دلیل تصمیمی برای اکران یا عدم اکران این فیلم نیز در استان صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد خاصی برای اکران فیلم های سینمایی در قم وجود نداشته است گفت: در صورت صدور پروانه اکران این فیلم برای قم، این موضوع بررسی و روال قانونی آن مانند سایر فیلم ها پیگیری می شود.

رضوانی اظهار داشت: در صورتی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم هر فیلم سینمایی را مغایر با شئونات اسلامی و شرایط خاص فرهنگی این استان بداند، مراتب به صورت رسمی پیگیری و اعلام می شود.

سینمای ونوس با ۳۰۰ صندلی، سینمای تربیت با ۵۰۰ صندلی، سینمای آیه با ۱۴۰ صندلی، سینمای آوینه با ۲۲۰ صندلی و سینمای شهر آفتاب با ۶۲۰ صندلی سینماهای فعال استان را شامل می شوند.


نظر خود را ثبت کنید