جشنواره منطقه‌ای «سروناز» آذرماه برگزار می‌شود

شصت و سومین جشنواره منطقه‌‌ای سینمای جوان «سروناز» که پیش از این قرار بود در شهریور برگزار شود چهارم تا هفتم آذرماه درشیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دبیرخانه جشنواره منطقه‌‌ای سینمای جوان شیراز «سروناز» از تعویق برگزاری این رویداد خبر داد.

این جشنواره که پیش از این قرار بود ۲ تا ۵ شهریور برگزار شود بر اساس اطلاعیه دبیرخانه، تاریخ جدید برگزاری آن ۴ تا ۷ آذرماه اعلام شده است.

نخستین جشنواره ملی سینما و ادبیات نیز هم زمان با شصت و سومین جشنواره منطقه‌‌ای سینمای جوان شیراز در همین تاریخ برگزار خواهد شد.

جشنواره منطقه‌ای «سروناز» شیراز در سه بخش مسابقه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس و با حضور استان‌های فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، اصفهان، قم، مرکزی و البرز برگزار می‌شود.

هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره تا تاریخ ۱۵ مرداد ۹۸ فرصت دارند درسامانه جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران به نشانیwww.iycs.ir ثبت‌نام و آثار خود را ارسال کنند.

نشانی ارسال آثار: تهران- میدان ونک- خیابان گاندی جنوبی- کوچه نوزدهم- پلاک ۲۰، کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱- دفتر امور جشنواره‌ها است.


نظر خود را ثبت کنید