جزوه "تشکیلات دخترانه" برای دانشجویان فعال در تشکل‌ها منتشر شد

جزوه‌ "تشکیلات دخترانه" به منظور ثبت تجربیات ارزشمند دانشجویان فعال در تشکل و اشتراک‌گذاری آن‌ها با یکدیگر منتشر شد.

به گزارش ایسنا، جزوه "تشکیلات دخترانه"، با توجه به جایگاه خاص زن در تشکیلات و نگاه تمدنی ویژه‌ای که انقلاب‌اسلامی نسبت به بانوان دارد و علاوه بر اقتضائات خاص آنها، برای انجام کار تشکیلاتی، جمع‌آوری و نگارش و تدوین شده است.

ثبت تجربیات از دختران بسیج دانشجویی کشور، گام بزرگ و نخست است که "تشکیلات دخترانه" در این زمینه برداشته تا بعد از آن با ثبت تجربه از بانوان سایر تشکل‌های دانشجویی این حرکت رو به جلو و بزرگ در مسیر تکامل و تعالی خود، رونده و پیشتاز باشد.

نتیجه مصاحبه با بیش از ۴۰ دانشگاه مطرح و شاخص در کشور و نیز دریافت قریب به ۲۰۰ تجربه تشکیلاتی از آنها در زمینه‌های "جذب - نقش‌آفرینی - مدیریت" ویژه دختران، انتشار جزوه "تشکلات دخترانه" است.

مجموعه "کالک" در نظر دارد تا در گام‌های بعدی خود به ارائه راهکار به جهت مرتفع کردن، دغدغه‌مند و رشد سطح فعالیت بانوان فعال در تشکلات دانشجویی بپردازد تا این فضایی که کمی بوی گم شدگی هویت دختران را می‌دهد، بهبود پیدا کند و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت " کالک" در آدرس www.kalk.ir جزوه ارزشمند "تشکیلات دخترانه" را دریافت کنند و یا برای دریافت مستقیم این جزوه به آدرس https://kalk.ir/doc/package/1055/ مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، سامانه مدیریتی تشکل‌های دانشجویی (کالک) از سال ۸۹ به صورت رسمی از سوی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فعال در تشکل‌های دانشجویی به منظور ارائه تجربیات، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، مشاوره‌ای در حوزه‌های مورد نیاز و مدیریت تشکلی فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید