بازخوانی «یک رئیس جمهور به فروش می‌رسد» در رادیو

کتاب «یک رئیس جمهور به فروش می‌رسد» اثر «جو مک جی نی یس» ترجمه صدیقه محمدی از انتشارات امیرکبیر، در کتاب شب رادیو تهران بازخوانی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، «جو مک جی نی یس»، روزنامه‌نگار جوان فیلادلفیایی بود که به استخدام گروه روابط عمومی تبلیغات انتخاباتی ریچارد نیکسون درآمد. او جزو چند هنرمند حرفه‌ای بود که در سال ۱۹۶۷ توانستند از نیکسون تصویری به مردم آمریکا ارائه دهند که انتخابات ریاست جمهوری را پس از چند دور، شکست پیاپی، ببرد.

سردبیر «کتاب شب» می‌گوید: اثر افشاگرانه «یک رئیس جمهور به فروش می‌رسد» پشت پرده تکنیک‌های دورویی و اعمال گول زننده برای خوب جلوه دادن نامزدها را، بی‌پروا و با شجاعت تمام برملا کرده است.

این حیله‌های سیاسی، گرچه مربوط به سال‌ها قبل است، به نظر می‌رسد که هنوز هم به عناوین مختلف و شکل‌های تازه‌ای در انتخابات آمریکا رواج دارد.

شنوندگان «کتاب شب» رادیو تهران، می‌توانند تنظیم رادیویی این اثر را به قلم محمدباقر رضایی، با تهیه‌کنندگی رضا قربانی، صدابرداری محسن فراهانی و روایت بهروز رضوی، در شش قسمت ۲۰ دقیقه‌ای، از امشب (۲۲ تا پنجشنبه ۲۷ تیر) از برنامه کتاب شب بشنوند.

کتاب شب، از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران، بین ساعت ۲۳:۳۰ تا ۲۴ پخش می‌شود.

برنامه‌های رادیو تهران روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز قابل شنیدن است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید