۹۳۰ پروژه توسعه ای دولت برای شهرستان شیروان خراسان شمالی

در دور اول سفر استانی دولت به استان خراسان شمالی، ۶ مصوبه عمرانی به شهرستان شیروان تعلق گرفت که همگی به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار جیب نیوز، بهره برداری از بیمارستان آیت الله هاشمی با اعتبار ۳۷۵ میلیارد ریال، راه اندازی سیستم آبیار نوین در سطح زیر کشت ۱۰۲۸ هکتاری با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال، پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصدی آبرسانی به شیروان با اعتبار ۸۸ میلیارد ریالی، پیشرفت ۹۵ درصدی ۲ مجتمع آبرسانی زیدرسرانی و تکمران با اعتبار ۲۷۵ میلیارد ریال، رفع دو نقطه حادثه خیز شهرستان با اعتبار ۸ میلیارد ریال و تکمیل ساختمان ثبت اسناد و املاک این شهرستان، مصوبات دور اول سفر دولت به استان خراسان شمالی بوده که در شهرستان شیروان به بهره برداری رسیده است.
بنابر این گزارش؛ تعداد ۱۰۵ واحد تولیدی و خدماتی با سرمایه گذاری ۷۴ میلیارد تومانی در شهرستان شیروان به بهره برداری رسیده است که موجب اشتغال ۵۰۸ نفر شده است.

از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون نیز در شهرستان شیروان ۹۳۰ پروژه عمرانی و زیربنایی با هزینه ۶۳۳ میلیارد تومان تکمیل و افتتاح شده است.

گفتنی است، تکمیل پروژه فاضلاب شیروان، اغاز عملیات اجرایی انتقال اب زیرزمنی به شیروان و فاروج، ساماندهی رودخانه های مرزی، تکمیل ورزشکاه ۳۰۰۰ نفری امیراباد؛ اجرای آبیاری تحت فشار اراضی کشاورزی شیروان، تکمیل مجتمع های ابرسانی روستایی و بازسازی و نوسازی مدارس این شهرستان از جمله مصوبات دور دوم سفر دولت به استان و شهرستان شیروان خواهد بود.


نظر خود را ثبت کنید