رونمایی از سه‌ نمایشنامه

مراسم رونمایی از سه نمایشنامه ایرانی با عنوان‌های «معاشر»، «۳۰ دی ۹۵» و «گزارش یک مهمانی» نوشته احسان حاجی‌پور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این مراسم فردا (پنجشنبه، ۲۷ تیرماه) از ساعت ۱۸ تا ۲۰  با حضور جمعی از هنرمندان، روزنامه‌نگاران، منتقدان و مدیران حوزه تئاتر ایران، در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

«معاشر»، «۳۰ دی ۹۵» و «گزارش یک مهمانی» نام نمایشنامه‌هایی به قلم احسان حاجی‌پور، نویسنده و کارگردان تئاتر است که در قالب سه کتاب مجزا به‌تازگی از سوی انتشارات آرادمان منتشر شده‌اند.

حاجی‌پور هر سه این نمایشنامه‌ها را پیش‌تر به صحنه برده است. آخرین آن‌ها نمایش «۳۰ دی ۹۵» بود که بهمن و اسفندماه سال گذشته در تهران روی صحنه رفت. سام درخشانی، بازیگر سینما و تلویزیون، در این نمایش، نخستین تجربه تئاتری خود را در مقام بازیگر تجربه کرد. متین ستوده، سمیرا حسن‌پور، محمدرضا سامیان و جوانه دلشاد از دیگر بازیگران این نمایش بودند که قرار است در سال ۹۸ نیز در شهرهای دیگری به صحنه رود.

 «متل‌نامه» و «دیوان تئاترال» از دیگر نمایش‌های اجراشده حاجی‌پور هستند که علاوه بر نویسندگی و کارگردانی نمایش، قعالیت‌های اجرایی مختلفی هم در حوزه تئاتر داشته است.‌

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید