در مراسم تجلیل از مسعود ولدبیگی مطرح شد:

سینمای ما امروز به مهربانی و صبر نیاز دارد

مراسم تجلیل از مسعود ولدبیگی چهره پرداز و طراح گریم پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران شامگاه جمعه 28 تیر در دومین روز از برگزاری جشنوارره با حضور سینماگران و مسئولان جشنواره برگزار شد.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، پس از پایان نمایش فیلم «آکاردئون» به کارگردانی آرمان زرین‌کوب با حضور سازندگان فیلم و همچنین مهری شیرازی گریمور، مهین نویدی، چهره‌پرداز، هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره، با اهدای هدایا از مسعود ولدبیگی به پاس بیش از سه دهه فعالیت و هنرآفرینی در سینما و تلویزیون تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، میرزاخانی طی سخنان کوتاهی گفت: ‌خوشحالیم که امروز می‌توانیم تشکر کوچکی از یک هنرمند بزرگ داشته باشیم و این هم برای جشنواره فیلم شهر و خودم باعث افتخار است. ما وظیفه خود می‌دانیم تا قدردان هنرمندان کشور باشیم و در راه پاسداشت زحمات آنها از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنیم.

مهری شیرازی پیشکسوت چهره‌پردازی نیز گفت: ایستادن در کنار مسعود ولدبیگی افتخار است بسیار خرسندم که امروز در این مراسم حضور دارم. مسعود ولدبیگی انسان هنرمند، کوشا و صبور است. امروز سینمای ما به مهربانی و صبر نیاز دارد و ما باید محبتمان را به یکدیگر در سینما بیشتر کنیم.

آرمان زرین‌کوب، کارگردان فیلم نیز گفت:‌ ما در این مراسم تلاش داریم قدردان بخش کوچکی از زحمات و تلاش‌های استاد ولدبیگی باشیم و به ایشان بگوییم ما شما را دوست داریم.

مهین نویدی نیز طی سخنانی گفت: از برگزارکنندگان این مراسم متشکرم .تلاش‌ها و خدمات مسعود ولدبیگی در سینما بسیار ماندگار است.

مسعود ولدبیگی نیز در پایان مراسم با تشکر از مسئولان برگزار کننده جشنواره فیلم شهر و همچنین سازندگان فیلم آکاردئون گفت: خوشحالم در جمع شما حضور دارم. برای همه شما آرزوی سلامتی دارم. به پیری بگو دست نگه دار حالا حالاها آرزو دارم... به هر حال امیدوارم آخر و عاقبت همه ما به خوبی، خوشی و شادی تمام شود و نه بیماری. بیماری آدم را خانه‌نشین می‌کند. برای همه آرزوی سلامتی می‌کنم. با حضورتان ما را سرافراز کردید و از صمیم قلب سپاسگزارم.

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر 26 تا 31 تیرماه سال جاری توسط موسسه تصویر شهر و به دبیری هاشم میرزاخانی در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

انتهای پیام 


نظر خود را ثبت کنید