در قالب همکاری سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر و موسسه فرهنگی خاکریز ایمان و اندیشه انجام شد

مستند نگاری پروژه‌ فرستنده‌های رادیویی

در پی درخواست حجت الاسلام و المسلمین مهندس محمد مهدی همتی، مدیر موسسه فرهنگی خاکریز ایمان و اندیشه از ریاست جهاد دانشگاهی برای مستند نگاری دستاوردهای علمی و فناورانه‌ کل سازمان جهاد دانشگاهی، با پیشنهاد دکتر طیبی برای موضوع فرستنده‌های رادیویی جلسه‌ای در دفتر سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر به منظور مستند نگاری پروژه‌ی فرستنده‌های رادیویی تولیدی این سازمان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه مهندس همتی، مدیر موسسه فرهنگی، مهندس رضی، بنیان‌گذار و نخستین رئیس جهاد دانشگاهی خواجه نصیر، دکتر محمدی میخوش، معاون فرهنگی و سرپرست معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خواجه نصیر، مهندس وکیلی، مدیر پروژه‌ها و دکتر پایداری، مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر حضور داشتند.

این پروژه، دومین پروژه مستندنگاری دستاوردهای علمی است که توسط این موسسه فرهنگی انجام می‌شود. نخستین پروژه، 40 ساعت مصاحبه پژوهشگران این موسسه با دکتر حسین بهاروند موسس و رئیس پژوهشکده زیست شناسی و فناوری سلول های بنیادی پژوهشگاه رویان درباره‌ فعالیت‌های پژوهشگاه رویان است که در قالب کتابی منتشر خواهد شد.

این مستند نگاری حاصل چندین جلسه مصاحبه دقیق کیفی پژوهشگران موسسه فرهنگی با مدیران پروژه‌مربوطه است و برای هر پروژه‌ شاخص سازمان جهاد دانشگاهی کتابی 30 تا 200 هزار کلمه‌ای چاپ و منتشر خواهد شد.

مؤسسه فرهنگی خاکریز ایمان و اندیشه از اوایل سال ۱۳۸۶ و با مشارکت چند تن از فارغ‌التحصیلان بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران با هدف تولید محصولات فرهنگی و ارائه خدمات از طرح‌های مختلف فعالیت خود را آغاز کرد. تمامی فعالیت‌های این موسسه در قالب طرح‌های مختلف برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند.

از برخی از محصولات ارائه شده‌ این موسسه می‌توان به کتب "تاریخ مستطاب آمریکا"، "اقتصاد مقاومتی، سکوی پیشرفت و عدالت" و "غدیر در مدائن" اشاره کرد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید